Сузірʼя Ерідан

in Ukraine on Steem2 hours ago (edited)

Всім привіт.
Надіюсь у вас все добре, і ви в передчутті прекрасних вихідних…
Я сьогодні хотіла поділитися тим, що знаю про сузірʼя Ерідан.

Якщо ми подивимося на зображення нижче, ми побачимо як у ніг небесного мисливця Оріону, тече
сузірʼя Ерідан.

image.png

Wikipedia

Як думаєте чому я обрала саме слово тече ?

На це питання може дати відповідь українська Вікіпедія.

Назва сузір'я має давньогрецьке походження. У давньогрецькій міфології Еріданом називалася річка, яку іноді ідентифікують з Нілом або з По. На давньогрецьких картах сузір'я малювали як потік, що ллється із глека Водолія. Під цим іменем сузір'я включено до зоряного каталогу Птолемея «Альмагест».
Wikipedia

Це сузірʼя - це зіркове зображення річки, ось тому Ерідан і тече.

Також цю ріку називали Небесним Іорданом;
І якщо ми подивимось на зображення зверху ще раз, його форма справді нагадує ріку.

В давнину вважали, що все що в горі, те й на землі, тобто гіпотетично, українці могли б називати це сузірʼя Дніпром.

А що?
Дніпро приблизно так само ділить Україну на дві частини, як Ніл Єгипет…
І хто взагалі сказав, що Дніпро, не священна ріка?

Але все ж давайте розбиратися, може краще так не вважати, і все ж таки, не таке вже й класне це сузірʼя щоб називати його Дніпром?

Про ріку Ерідан розповідається в одному з найвідоміших міфів … міфі про Фаєтон.
Саме в цю ріку впала його розбита колісниця…
Разом з тілом хлопця…

Тому це мене й зупиняє, і мені здається не варто його Дніпром називати, а ще - це ж сузірʼя південного неба…

Ви памʼятаєте міф про Фаєтон, чі розповісти про нього детально в одному з наступних дописів ?

Я надіюсь що ви захочете почути цей міф. Тому на сьогодні закінчуватиму друкувати текст, треба освіжити памʼять і пригадати всі маленькі деталі цього міфу, щоб історія була красивою і захопливою.

Ще побачимось 💞

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67333.38
ETH 3247.21
USDT 1.00
SBD 2.65