You are viewing a single comment's thread from:

RE: Гортензія

in Ukraine on Steemlast month

Ні, я поки спеціалізуюсь на коментарях. 🤣🤣🤣

Хоч їх і не 2024 та все ж таки досить складно знаходити час між іншими, важливими життєвими подіями.

Зі мною все ок (почав більше часу приділяти стратегічно важливим речам та більше вкладатись у себе та свої сосунки), це я відповідаю на "не поставлені" питання.

Sort:  
 last month 

Звісно реальне життя важливіше )))
Я нічого не маю проти, навпаки, це дуже добре.
Але все ж, мотивую тебе - не розслаблятися. Хоча може це тобі й не потрібно)) по собі суджу просто.

 last month 

Я не звик розслаблятись. Мені куди приємніше постійно рухатись, нехай ледь-ледь із невеликою швидкістю, та все ж в напряму гори, бо коли падаю, то там все дуже стрімко, тобу обходжу стороою подібні ризики

 29 days ago 

Ух який ти молодець !!!
Хвалю ))
Це звучить прямо як секрет успіху.
А я думала ти летиш до вершин Евересту на пролом !)

 29 days ago 

В житті не завжди бувають моменти коли можна прям таки летіти, часом доводиться повзти, ледь -едь, та все ж таки у потрібному напрямку. Та навіть на місці залишиться це вже краще. чим провалитись в прірву регресіїї

 29 days ago 

Згодна в прірві і регресії дуже погано.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60340.70
ETH 2597.57
USDT 1.00
SBD 2.53