You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #26 and Start #27

in Ukraine on Steemlast month

Що тут скажещ
Там в серіалах різного понавигадують, а ти береш це все і намагаєшся поєднати.
У такого підходу не завжди гарні наслідки. Кукуха таки може злітати, якщо не овити суть.
Тебе втрачати не хочеться, з ким ще так буду переписуватись
?

Sort:  
 29 days ago 

Сиділа довго думала.
І в якийсь момент згадала скільки мені років.
І прямо стало соромно, за себе і свої дописи.
Так, що ти правий. Я перегибаю палку. То що я роблю це дитячий садок. І справді тупо.
Тому дякую.
Треба справді дорослішати. А не займатися фігнею.

 29 days ago 

Я на тебе злий. Мало того, що перестала ловити суть повідомлень... Згадай мої вірші... Так ще й понавидаляла цілу купу ДУЖЕ цікавих коментарів. (сподіваюсь для того, щоб з часом опкблікувати їх у вигляді своїх постів)

Треба справді дорослішати. А не займатися фігнею.

Твоє життя, тобі вирішувати. Я б не став. Дорослі перестали помічати єдину мову с...

Вибір за тобою. Можеш спробувати все закинути, та доля боляче дьорга за нитки, то ж обережно

 29 days ago 

Я на тебе злий.

Я вже напудила в штанці.
Може не треба злитись ?

Так ще й понавидаляла цілу купу ДУЖЕ цікавих коментарів. (сподіваюсь для того, щоб з часом опкблікувати їх у вигляді своїх постів

Ти зараз серйозно ?
Ні не напишу )))
Там занадто особисті речі.
😳

Дорослі перестали помічати єдину мову с...

Оце цікаво.
Я теж вважаю, що вона єдина.
Універсальна і перша. А от дорослі …
Це цікаво. Відразу згадується «Маленький принц» - Екзюпері 🤔
Але я думаю ти його не читав ?

 29 days ago 

Ти права не читав. Якось руки не жоходили. В школі я більше в мяча шрав чим книги читав... зараз наздоганяю недочитану програму

 29 days ago 

То дитинство саме для того щоб грати в мʼяча ))
Як ти там любиш казати - на все свій час.

 27 days ago 

100%

 29 days ago 

IMG_4504.jpeg

 27 days ago 

Гарні уривки, додав книгу до списку того, що хочу прочитати. Дякую...

 27 days ago 

Це казка.
При всій повазі до неї вона досить важка для сприйняття, мені важко було її читати. Я лише в аудіо форматі осилила її.

 29 days ago 

І ще, це погоду щось в повітрі, заразне...
Я тепер сам сиджу і думаю що все що я роблю нічого не варте і треба дорослішати...
Що там планети кажуть з цього приводу? а то якось прямо піднакрило...

 29 days ago 

То з Африки циклоном принесло.
😂
Надіюсь пройде.

Всі бігають за тінню по прогнозу зірок. 😂

 28 days ago 

Ооо, дякую а то я вже почав хвилюватись що то заразно і явід тебе підхватив, а якщо циклон - то пройде :) Важко сказати коли, хочеться щоб ще вчора, та пройде...

 28 days ago 

Зробив тут з мене інфекційну ☹️☹️☹️☹️🥲🥲🥲зараз заллю тебе солоною водою, так що сідай у робоче крісло в надувному 🛟 Колі 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲😭😭😭😭😭

 27 days ago 

Це ти так про мокруху? Хоча так краще, бо якби ти написала, що зробиш мені мокруху я б куди більше розхвилювався і довелось би надягати памперса, а цо ой як не зручно в таку спеку.

 27 days ago 

Та ні. Просто хотіла тебе остудити.
В давньому Єгипті завжди в такі жаркі дні боялися інфекційних хвороб. Думаю може ти там жив в минулому житті. І оце той страх включився. Остужу тебе морем сліз.

 26 days ago 

Тоді дякую, правда терпіти не можу коли хтось плаче. Десь в середині вмикається перемикач і я почина намагатись грати роль рятівника... Щось я багато написав того чим можна буде у вмілих ситуаціях маніпулювати...

 27 days ago 

😂😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58906.05
ETH 2666.51
USDT 1.00
SBD 2.44