You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #26 and Start #27

in Ukraine on Steem2 months ago

Тоді дякую, правда терпіти не можу коли хтось плаче. Десь в середині вмикається перемикач і я почина намагатись грати роль рятівника... Щось я багато написав того чим можна буде у вмілих ситуаціях маніпулювати...

Sort:  
 2 months ago 

Ха-ха-ха - зловіщий сміх.

Треба буде кожен ранок плакати й відсилати тобі відео.

Сам себе здав.

А я ж ще те Локі, так люблю розважатися і робити маленькі капості.

 2 months ago 

Треба буде кожен ранок плакати й відсилати тобі відео.

Тобі самій не смішно? 🤣🤣🤣🤣🤣

Чомусь мені здається що твоєму Локі слабо таке зробити...

 2 months ago (edited)

Та ні. Ми перевіряли, я змогла пустити сльозу за 30 чі 40 секунд . Є свідки.

 2 months ago 

Не питання стосовно зможеш чи ні, питання в тому, що мені ти це 1000% не відправиш. Якщо я не помилясь, ти досить багато уваги приділяєш зовнішньому вигляду і сам факт того, щоб відправити відео де ти не зовсім альо - думаю для тебе буде неприступнй бар'єром...

 2 months ago 

От так такий талант, як змога пустити сльозу і пропадає …

 2 months ago 

На все свій час 😅

 2 months ago 

🤣🤣🤣

 2 months ago 

Локі майстер перевтілень - не забувай.

 2 months ago 

За Локі - взагалі сумнівів не має, а от за твого - дуже сумінваюсь.

 2 months ago (edited)

От почитай попередній комент і поймеш. Яка я смілива і на багато здатна ))) 😂

 2 months ago 

Ну звісно - давай знецінюй мене. Я полежу на дні океану з морською зіркою Патріком - послухаємо.
В мене то є настрій….

 2 months ago 

Я не маю жодного бажання тебе знецінювати.

 2 months ago 

Ну тоді пропоную про щось інше базікати …)
І не акцентувати увагу, якщо щось було колюче сказано. Треба розуміти, шо то було не навмисно.

 2 months ago 

по рукам

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59114.57
ETH 2309.50
USDT 1.00
SBD 2.49