You are viewing a single comment's thread from:

RE: Враження від фільму Тор 2011 року.

in Ukraine on Steem25 days ago

Цікаво...

Запитаю, навколо тебе багато людей, з якими ти особисто не знайома і при цьому ти їм повністю довіряєш?

що за мультик з цим бомбезним кроликом?

Sort:  
 25 days ago 

Коли не знайома людина скаже — не ходіть по Крещатику, там хтось самовдоволює себе під деревом. Я повірю, довірюсь. Та побіжу дивитися на це.

🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣😂🤣🤣🥲🤣😂😂🤣🤣

Я думаю кількість колобків вкаже, що мені соромно за цей жарт.
Тому що вони ще й плачуть.

що за мультик з цим бомбезним кроликом

Не знаю знайшла через гугл пошук. Здався дуже милим.

 25 days ago 

Даремно, жарт бомб!!! В мене аж посмішка на обличчя виплила

СТосовно мультика - таємне життя домашніх тварин...Там цей кролик ще той розбишака

 25 days ago 

Та я недавно нарвалася на такого.
Якраз на цій вулиці.
От і жарт народився. Хоча ти не подумай -
я пришвидшила кроки і не оберталась 😂

 24 days ago 

От блін, таку можливість зняти чудовий відеоролик втратила. чому люди від них тікають?

Саме цікаво, що ніхто не підійде і не запитає "Привіт, як справи, чим займаєшся?" Дуже цікаво як би він відреагував... От чому мені такі збоченці не трапляються? 🤔

 24 days ago 

Коли про Локі чі подібних персонажів пишеш таке трапляється 😂
В одній з міфологій ( якихось аборигенів) таким чином було створено світ 😳

 23 days ago 

Також чув про цей унікальний процес створення світу. Якщо не помиляюсь то в книзі Джозефа Кмбела Тисячолікий герой, та можу помилятись.

Цікаво, що після згадок про трикстерів в тебе таке трапляється 🤣🤣🤣

 23 days ago (edited)

Не тільки в мене «дива» трапляються. В якомусь блозі читала про Локі, там теж таке писали. Ну не саме про насіння. А просто , що трапляються шалості після писання про Локі :)

 23 days ago 

Цікаві шалості 🤣🤣🤣

Я сьогодні цілей день відповідаю на твої коментарі. Звідки скільки сил на написання коментарів в таку спеку? Чи то так зустріч з "творителем всесвіту" так зарядила 🤣🤣🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55425.80
ETH 2363.69
USDT 1.00
SBD 2.34