Враження від фільму Тор 2011 року.

in Ukraine on Steem26 days ago

Привіт друзі, на цьому тижні я запланував для себе аж 10 публікацій. Ці плани я ставив перед собою ще на початку тижня, тоді коли спека була на 6° менше і можна було спокійно дихати… Що ж, плани поставлені, тепер ще й описані, тому ну ніякого і зворотнього шляху… Якщо рухатись то тільки вперед, а там дивись і до виконання свого плану встигну добратись, як мінімум 5 вже є, а цей буде 6-м…

Цей пост хочу присвятити враженням від повторного перегляду фільму Тор 2011 року. Фільм дуже цікавий, особливо якщо враховувати що знятий вже 13 років тому і, в той момент коли він знімався, для більшості аудиторії це був лише крутий Марвеловський бойовик.

image.png

https://kinoukr.com/

В перегляді фільму мені склала компанію дружина, тож я отримав для себе додаткове відверте враження від перегляду цього фільму зі сторони жінки.

В самих напружених епічних моментах, я ніби дивився на Тора через призму жіночого погляду, чуючи постійні фрази «О боже який торс»!, «які руки», «Ммм». Ну, а кульмінація стало питання до мене «коли ти там казав відновиш свої тренування?»😱😅🤦‍♂️ Тож, для мене цей фільм став не скільки спокійним відпочинком, скільки думкою над тим, що ще треба добряче попрацювати над своїм тілом щоб викликати аналогічне захоплення у жінок як головний герой🤣🤣🤣

Фільм оснований на стародавніх скандинавських міфах стосовно богів про Тора, Одіна і Локі. Саме цього з фільму починалася Марвелівські серії з участю цього актора що гра Тора в якості одного з головних героїв.

Для себе Я помітив головну цитату цього фільму, взяту з творчості відомого фантаста Артура Кларка «магія - це наука до якої ми ще не доросли». Ну, паралельно, взяв Артура Кларка собі на олівець. Досить цікаво буде переглянути творчість людини, яка гарно сформулювала моє відношення до всього що виходить за рамки нормального і не вкладається в традиційне пояснення одним реченням.

Крім цієї цитати я був зачарований грою Одіна, який грав роль батька Тора. Так як фільм 2011 року я не буду перейматися стосовно того, що можу заспойлити і розповісти комусь сюжет, тим більше що в цьому фільмі сюжет відпадає на другий план. Тож погнали…

І так, Одін вчиняє по відношенню до Тора досить жорстоке та мудре випробування, позбавивши його божественної сили та скинувши на Землю, щоб через біль навчити мудрості. При цьому, до останнього, продовжує спостерігати, підтримувати та хвилюватися за свого сина. А в останній момент, коли життя Тора вже починає висіти на волоску від смерті, саме випущена сльоза Одіна розтоплює батьківські чари накладені на Молот Тора, повертаючи герою його Божественну силу чим рятуючи йому життя.

Як показує закінчення фільму, в той момент Тор вже закінчив свій своєрідний етап ініціації і постає в якості Мудрого Бога, що ставить свої власні інтереси на задній план і рятує рівновагу всесвіту, зберігаючи своїх ворогів живими…

Цей фінал ілюструє те наскільки важливим є процес внутрішньої трансформації, необхідний для того щоб опинитися в тій чи іншій відповідній ролі.

Навряд чи той Тор, який поставав на початку фільму в образі інфантильного, демонстративного юнака прийняв би таке рішення без досвіду, що отримав під час батькового покарання на Землі.

Фільм дуже цікавий і поки є бажання спробую знайти час на перегляд і подальших серій, тим більше, що людина, якій я в супереч здоровій Логіці довіряю казала, що друга і третя серія значно цікавіше ніж перша.

Дякую за увагу всім тим, хто знаходить час дочитати мої пости до кінця. Ваші коментарі і увага мають колосальне значення для мене.


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook
Дякую за увагу! 💙💛

Sort:  
 26 days ago 

що друга і третя серія значно цікавіше ніж перша.

ЦЕ Ж МОЇ СЛОВА

Що людина, якій я в супереч здоровій Логіці довіряю ....

ЗНАЧИТЬ І ЦЕ ПРО МЕНЕ?

НУ ЦЕ ВЖЕ ЯКИЙСЬ КАПЕЦЬ...
Здорова логіка підказує людям мені, не довіряти...

Тільки мій уявний друг Локі, уявляє як таке чути...
Єх, пішли, Локі, зробимо вигляд, що було задіто, тонкі струни нашої чутливої натури...

image.png

 25 days ago 

Цікаво...

Запитаю, навколо тебе багато людей, з якими ти особисто не знайома і при цьому ти їм повністю довіряєш?

що за мультик з цим бомбезним кроликом?

 25 days ago 

Коли не знайома людина скаже — не ходіть по Крещатику, там хтось самовдоволює себе під деревом. Я повірю, довірюсь. Та побіжу дивитися на це.

🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣😂🤣🤣🥲🤣😂😂🤣🤣

Я думаю кількість колобків вкаже, що мені соромно за цей жарт.
Тому що вони ще й плачуть.

що за мультик з цим бомбезним кроликом

Не знаю знайшла через гугл пошук. Здався дуже милим.

 25 days ago 

Даремно, жарт бомб!!! В мене аж посмішка на обличчя виплила

СТосовно мультика - таємне життя домашніх тварин...Там цей кролик ще той розбишака

 25 days ago 

Та я недавно нарвалася на такого.
Якраз на цій вулиці.
От і жарт народився. Хоча ти не подумай -
я пришвидшила кроки і не оберталась 😂

 24 days ago 

От блін, таку можливість зняти чудовий відеоролик втратила. чому люди від них тікають?

Саме цікаво, що ніхто не підійде і не запитає "Привіт, як справи, чим займаєшся?" Дуже цікаво як би він відреагував... От чому мені такі збоченці не трапляються? 🤔

 24 days ago 

Коли про Локі чі подібних персонажів пишеш таке трапляється 😂
В одній з міфологій ( якихось аборигенів) таким чином було створено світ 😳

 23 days ago 

Також чув про цей унікальний процес створення світу. Якщо не помиляюсь то в книзі Джозефа Кмбела Тисячолікий герой, та можу помилятись.

Цікаво, що після згадок про трикстерів в тебе таке трапляється 🤣🤣🤣

 26 days ago (edited)

А тепер що до допису, гарно написав.

І так, Одін вчиняє по відношенню до Тора досить жорстоке та мудре випробування, позбавивши його божественної сили та скинувши на Землю, щоб через біль навчити мудрості.

Ось гарна відповідь, на питання яке колись вдкривалося.

Я прямо бачу тепер в кожній людині ТОРА котрого батько творець, скинув на Землю, щоб той отримав мудрість.

 25 days ago 

Цікаво. Як думаєш можна це все висловити стосовно Адама, якого в принципі спіткала схожа доля, та він не зміг справитись та повернутись до Раю...

 25 days ago 

Біблія то вищий пілотаж.
Там не зрозуміло нічого.

 25 days ago 

Хто зна...

 25 days ago 

Я за свій рівень розуміння, мені важко.

 24 days ago 

Хто зна...

 24 days ago 

Зна хто, хто зна той зна;
Не зна, хто зна не зна;
Зна незна зна зна,
Не зна, хто зна, казна.

 24 days ago 

2ID.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56166.62
ETH 2397.45
USDT 1.00
SBD 2.37