You are viewing a single comment's thread from:

RE: Про медицину

in Ukraine on Steem2 months ago

О це стаття в тему. Навіть не знаю. Напевно, зроблю виключення з правил і замість того щоб писати довгий пост напишу довгий коментар 😅

Система охорони здоров'я в Україні - жахлива. І далі буде ще гірше (факт!)

Нажаль, з середини, складається враження, що існуючу систему охорони здоров'я хочуть добити... Не знаю, може це моя параноя, та судячи з умов та законодавства в цій сфері - виглядає дуже схоже.

Що буде далі - "плати або помри" ... Звучить страшно, та це реальність. В більшості лікарень у медл персоналу саме такий підхід до пацієнтів і мені від цього пиздець як не приємно... Я розумію колег, Працювати понад норму (майже вдічі по робочим годинам і отримувати 16000, 8-10000, 6-8000 грн лікар/мс/санітарка відповідно - тут будь-яка особистість зламається.

Стосовно страхової медицини - точно не вихід, і Ви це прекрасно описали.

Що б я зробив - продумав систему єдиного, державного мединого страхування, та не в пожежному варіанті (на вчора) а з розумом та залученням провідних "практичних" спеціалістів.

Що можна зробити зараз:

  1. Якщо дозволяє фінансова можливість (а якшо ні о шукати її) - звертатись до перевірених лікарів, більшість з яких вже втекли в приватні структури. Та не всі.

  2. Дуже важливо мати "адекватного сімейного" лікаря, який би володів інформацією хто з вузьких спеціалістів топ в регіоні і не брався все робити сам. От на сімейному ні в якому разі не можна економити !!!

  3. Змінювати спосіб життя на здоровий. Спорт, харчування, відпочинок. І не економити на цьому. Лікуватись 1000% дорожче в рази...

Якось так. Здоров'я батьку, підтримуйте й надалі його бажання щось робити своїми руками - це його життя. Поки він працює, поки й живе...

Sort:  
 2 months ago 

існуючу систему охорони здоров'я хочуть добити...

Вам у цьому питанні точно видніше. Як сторонній спостерігач, який час від часу відвідує лікувальні заклади, можу сказати, що конкретно в нас можна помітити такі зміни, ніж, приміром, 15 років тому назад:

  • раніше був брак персоналу через малі зарплати, зараз в поліклініках і лікарнях працює багато молоді;
  • зараз є більше обладнання ніж колись;
  • і в дорослій, і в дитячій поліклініках зробили гарні ремонти, бо раніше це був просто жах.

Тому я думав, що ситуація не така вже й погана. Але, мені щастило, що я серйозно не хворів, а також у мене хороший сімейний лікар і хороший педіатр, принаймні я їх вважаю хорошими. Тож я просто не стикався з усією серйозністю ситуації.

"плати або помри"

Мені здається, що якщо мова йде про серйозні захворювання, то цей принцип вже діє.

систему єдиного, державного медичного страхування

Як на мене це чудова думка! Справді, я вважаю, що це потенційно може бути виходом із ситуації.

підтримуйте й надалі його бажання щось робити своїми руками

О, він вже рветься на город і дуже переживає, що випав зі свого звичного ритму на два тижні. Але я думаю, що це буде не на два тижні, а довше.

 2 months ago 

Якщо батько скаав на 2 тижні, ви будете здивовані та вже через 2 тижні він буде щось робити на городі. В мене подібний впертюх і це класно. В рази краще, ніж ті випадки коли через кажну дрібницю біжуть міряти тиск...

 2 months ago 

Не зовсім, бо як все ж показує практика, ті хто постійно міряє тиск чи біжить до лікаря, мають значно більше шансів виявити якусь серйозну хворобу на ранній стадії і відповідно прожити довше. Не бачу нічого позитивного в тому, щоб померти на городі. Бачив вже таке, сусід помер, ззовні здоровий мужик, не старший за мого батька (а це було років десять тому а може більше).

 2 months ago 

Не зовсім, бо як все ж показує практика, ті хто постійно міряє тиск чи біжить до лікаря, мають значно більше шансів виявити якусь серйозну хворобу на ранній стадії і відповідно прожити довше.

Можливо, але те що в них їх в рази більше - 100%

Стосовно городу, Якщо людина померла, займаючись справою яку любить - то таку смерть ще треба заслужити

 2 months ago 

Ну, навряд чи у нас стільки людей любить колупатися в землі. Розповсюдженість цього серед старшого покоління це підтверджує, думаю це скоріше сила звички, страх не мати вдома якихось продуктів на випадок надзвичайних ситуацій чи щось схоже

 2 months ago 

Думаю, тут скоріше те, що мало хто розуміє що йоу подобається та чи інша справа поки не перестане її робити.

От і я не думав, що так люблюблогінг поки в мене був вимушений перерив біля 7 місяців в 2021-22 роках

Раніше я це терпіти не міг, зараз вже починаю отримувати певне задоволення від процесу, що буде далі хз...

 2 months ago 

Важко сказати, зараз занадто спектно, щоб думати про глобальні та філософські речі. Все ж думаю, що це якщо не кардинально, то доволі різні речі

 2 months ago 

Я б не сказав, що все так погано, система цілком нормальна, на мою думку, особливо система сімейних лікарів. Це краще, ніж було, на мою думку. Інша річ в бідності і неосвідченості населення (особливо серед старшого покоління).

 2 months ago 

Сімейна медицина - 100% краща, якщо у Вас ок сімейний лікар. Якщо ж ні - (а таких мінімум 1/3) - попадос...

Тут в залежності на що дивитись. Раніше можна було спокіно самому прийти в реєстратуру будь-якої обласної лікарні і в той же день потрапити до будь-якого лікаря що в той день працював.

Зараз, я знаю лікарів до яких записи на 2+ міяці в перед. Звісно ще краще ніж в тій же Польщі, де записи на 6+ місяців, та все ж.

Якщо ти зараз приходиш з направленням від сімейного, прочекавши ці 2+ місяці до цього лікаря на "безкоштовний" прийом, то в 80% об тебе витирають ноги

Та, якщо ок сімейний лікар і він телефонує, домовляється про прийом чи госпіталізацію, то тоді ок. Тому сімейного лікаря треба обдумано обирати.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56430.09
ETH 2323.65
USDT 1.00
SBD 2.35