You are viewing a single comment's thread from:

RE: Жінка середнього віку просить боссорку знайти їй роботу.

in Ukraine on Steem4 months ago

Ось тут мій перфекціоніст би трохи пододавав проміжків між текстом (думаю відсутність світла зробила своє), щоб той був більш візуально привабливим, і від кого я заразився цим...

Дякую на доброму слові, приємно, правда не так, як би могло бути якби я побачив пост introducyourself від Діо в спільноті Ukraine on Steem. Тим паче, що достатньо доповнити той, що вже є.

Додам, ось сонечко, може вона допоможе - ☀

Sort:  
 4 months ago 

Що це за магічні заклинання?)))

 4 months ago 

Все методи гарні, коли впертий овен пробиває стіну спротиву. Особисто я ніяких заклинань не помітив і тим більше не планував використовувати, та як що спротив не буде падати... жартую 😅

 4 months ago 

😂
А сонечко ?

 4 months ago 

Ну, то ж сонечко... якеж то заклинання? 😅

 4 months ago 

А я думала то ти залишив сонечко, щоб допис набрав світла та золота. 😂
От наївна Одарка)))

 4 months ago 

То я тобі натякав, що той шлях на який я підбиваю може привести до світла та золота...

То ж, в чомусь ти прав А

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61720.10
ETH 2429.72
USDT 1.00
SBD 2.63