You are viewing a single comment's thread from:

RE: Дрібниця, але приємно!

in Ukraine on Steem4 months ago

Я Вас розумію. Мій другокласник сьогодні мені хизувався тим, що він побив свій рекорд швидкості читання і зараз вже читає 180 слів на хвилину. А я йшов в його віці в школу і взагалі не умів читати. Все ж таки є користь з рілсів з їх швидкістю пробігання тексу 🤣🤣🤣

Sort:  
 4 months ago 

побив свій рекорд швидкості читання і зараз вже читає 180 слів на хвилину

Ого, це круто. Діти тепер розвиваються дуже швидко, особливо якщо це стосується різноманітних девайсів. Але навіть без цього видно, що вони розумніші за нас. Теперішня програма у школі значно важча ніж була у нас, принаймні мені так здається.

 4 months ago 

Теперішня програма у школі значно важча ніж була у нас, принаймні мені так здається.

100% Те що син вивчає в другому класі за"Інтелектом України" я вчив у класх 5-7.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61825.46
ETH 2454.71
USDT 1.00
SBD 2.60