You are viewing a single comment's thread from:

RE: Малюємо писанки з дітьми

in Ukraine on Steem3 months ago

І тебе залишили одного 😳😳😳
Це що тепер не перевідповідати на усі твої коментарі. Оце я нарвався...
Ну я того, не хотів )
Жарти, жартами а заготовки на пости ніхто не наробить )))

Sort:  
 3 months ago 

Та ні не треба перевідповідати, роби краще заготовки, я вже на валізах сиджу, чекаю, на годинник дивлюся. До речі вже підготував собі допис про конкурс, хіба потім відредагую, як якісь пізні івани щось напишуть)))

 3 months ago 

Пізні Івани... Класний вислів, головне говорити його не Івану 🤣

І в мене все готово, активно накидав кілька. В іншому місці якось не дуже цікаво виявилось в інших спільнотаїх. Ну ще трохи поексперементую...

 3 months ago 

В іншому місці те, яке не можна називати, я не надто орієнтуюся на спільноти, кураторських акаунти і так знаходять і підтримують, якщо допис не прохідний))

 3 months ago 

Мене поки не знаходять, хіа що з мобільного додатку, ну то все через рейтинг. Там рейтинг відіграє величезну роль, а ого з нуля досить складно набивати. Якщо не помиляюсь переломний момент якраз на 67

 3 months ago 

Можливо, не знаю, ніколи про це не задумувався, я з нуля не починав ще раз, а свій шістдесят сьомий рівень набив ще за царя гороха, тобто до форку 😆

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64479.05
ETH 3181.85
USDT 1.00
SBD 2.57