You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question "?" AI - Contest (Конкурс питань)

in Ukraine on Steem7 months ago

Моя мама розповідала, як до низ в хату в її дитинстві влетіла кульова блискавка. Не довіряти рідній мамі, яка при пешій блискавці на влиці вимикає всю електроенергію і закриває всі вікна - в мене не має підстав. Думаю, я своїм коментарем допоміг у вашому питані.

Sort:  
 7 months ago 

Мені розповідали як по балці літала, вже й не пам'ятаю хто розповідав але я точно чув парочку історій. Ще якось дивно, що всяка містика з минулого зникла, бо з появою всяких доказів про містичне (фото,відеофіксація) вже й немає таких випадків, одні лиш фейки. Особисто я вірю у містику й щось надзвичайне.

 7 months ago 

З першого Вашого коменту про масонів можна було здогадатись, що ви допускаєте існування малоймовірних речей. Стосовно містики - сюди людство всунуло все, що не могло пояснити. Поки залишаються явища, які не мають логічного пояснення - буде містика

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59176.07
ETH 2667.95
USDT 1.00
SBD 2.42