You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question "?" AI - Contest (Конкурс питань)

in Ukraine on Steem5 months ago

Я:Чи існує кульова блискавка?


СhatGPT: Кульова блискавка — це таємниче явище, яке іноді описують свідки як кулю світла, яка рухається повільно над землею або водою. На жаль, навіть зараз, після багатьох років досліджень, науковці ще не досягли повного розуміння цього явища.

Деякі дослідження вказують на те, що кульова блискавка може бути пов'язана з грозовими умовами. Теорії включають в себе збреження електричної енергії в атмосферних газах, створення електричних зарядів через процеси окислення частинок в повітрі або навіть взаємодію з метеоритами.

Ще однією гіпотезою є те, що кульова блискавка може бути пов'язана із плавленням силікатних матеріалів на поверхні землі чи інших об'єктів. Однак ці теорії залишаються нестабільними та потребують додаткових досліджень.

Оскільки кульова блискавка є рідкісним і непередбачуваним явищем, важко провести систематичні експерименти, щоб повністю зрозуміти її природу. Вивчення цього явища залишається предметом дебатів та подальших наукових досліджень.


Особисто я вірю в її існування, не думаю, що пращурам було по приколу подібне вигадувати. Чув не раз розповіді про те, як в моєму селищі бачили кульову блискавку й зазвичай цим історіям по 50-100 років, й тому можна припускати, що це вигадка. Але все ж таки я вірю в її існування.

Sort:  
 5 months ago 

Моя мама розповідала, як до низ в хату в її дитинстві влетіла кульова блискавка. Не довіряти рідній мамі, яка при пешій блискавці на влиці вимикає всю електроенергію і закриває всі вікна - в мене не має підстав. Думаю, я своїм коментарем допоміг у вашому питані.

 5 months ago 

Мені розповідали як по балці літала, вже й не пам'ятаю хто розповідав але я точно чув парочку історій. Ще якось дивно, що всяка містика з минулого зникла, бо з появою всяких доказів про містичне (фото,відеофіксація) вже й немає таких випадків, одні лиш фейки. Особисто я вірю у містику й щось надзвичайне.

 5 months ago 

З першого Вашого коменту про масонів можна було здогадатись, що ви допускаєте існування малоймовірних речей. Стосовно містики - сюди людство всунуло все, що не могло пояснити. Поки залишаються явища, які не мають логічного пояснення - буде містика

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61604.80
ETH 3444.70
USDT 1.00
SBD 2.50