Результат спростування теорії Дарвіна, чи міжвидовий кріль

in Ukraine on Steemlast month

Привіт друзі.

Вже другий тиждень поспіль вирішую відразу написати пост для конкурсу, чи то челенжу, кому як більше подобається від @yetaras - "Мої фотоспогади".

Знову, як це не дивно, джерелом моїх 3 фото для участі став мій блог https://steemit.com/@cranium.

На цей раз руки дійшли до ось цього посту – My son grows older than 5/365

Передивляючись фотографії з цього пості мій погляд відразу зупинився на ось цих 3 фото, де син зображений біля великої іграшкової машинки. Та мова сьогодні піде не про машинку. Та і син, буде відігравати другорядну роль, без нього ну ніяк не обійтись 😅

Головним героєм цього посту буде ось той червоний дивний чудо-звір на задньому плані.

Цей чудо-звір «заєць попригун» подарував масу позитивних переживань. Син дуже любив скакати на ньому по усій квартирі міцно тримаючи його за вуха :)

3W72119s5BjWMGm4Xa2MvD5AT2bJsSA8F9WeC71v1s1fKfGkK9mMKuc3LcvF4KigbWg9UsrpEPG8WP4bv814JgPbRMqoSCBhSBSqoYkPgJdxonHtQH11B4.jpg

Особливо приємною були ті моменти, коли я посилював ці скачки притримуючи його за спину то підіймав, то більш міцно натискав на зайця.

Заєць, чи то кіль із заячою головою, чи осел, чи поні., на повну відпрацював свій трудовий ресурс. Якщо зараз мене не підводить пам'ять, то відпрацював він зо 2 роки.

3W72119s5BjWMGm4Xa2MvD5AT2bJsSA8F9WeC71v1s1fKfGkK9mMKuc3LcvF4KigbWg9UsrpEPG8WP4bv8GrjM5FRLLEF3gbXqzVzpSM136G53Eyjckvi2.jpg

За цей час інтенсивного використання він добряче під здувся, хоча ще на ньому можна було стрибати, та вже він мав такий собі «в’ялий» вигляд. Я вирішив виправити ситуацію і накачати цього зайця. Цей день став останнім, коли на ньому скакали. Далі на здутому вже було не поскакати.

Спочатку я підбирав спеціальні насадки, щоб його накачати та в мене нічого не виходили. І в один з таких моментів я вирішив витягнути затичку, яка виявилась одноразовою і після того як я вже її вийняв я зрозумів, що мені потрібна інша, бо цю вже фізично не вставити.

3W72119s5BjWMGm4Xa2MvD5AT2bJsSA8F9WeC71v1s1fKfGkK9mMKuc3LcvF4KigbWg9UsrpEPG8WP4bv814JgQ1HqCirNVa7bBwUNHdjf8V4zw84rqcnS.jpg

Окремо ці чопики не продавались, то ж в мене був вибір або купувати якийсь подібний шар попригуні і виймати звідти та намагатись вставити у кролика чи нічого не робити і змиритись, що я «усипив цього «чудо-звіря». В підсумку, цей результат спростування теорії Дарвіна – міжвидовий кріль, досі лежить у здутому стані на горищі батьківського будинку та чекає чопика :)

Ну, що як Вам мої фотоспогади?

Підсумки 2023 року

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Підтримайте, будь-ласка, канали переглядом та підпискою:

Zen and Beyond 🪞

Бік Той

Sort:  
 last month 

Не по темі, але побачила, що "Босорка" вже публікується на загальному ресурсі, от і ваша робота)
https://arkush.net/book/20958/81

Всі глави: https://arkush.net/book/20958

Я вирішила на Аркуші не реєструватися, щоб менталочку не перенавантажувати, тож не зможу лайком підтримати, на жаль, але апвоутів наставила))))

 29 days ago 

Напевно, таки буду реєструватись. Не знаю коли знайду час та сили, та це той навпрямов в якому хочеться рухатись, то ж лінуватись на реєстрації не стану. 1 соц мережею більше однією менше різниці не помічу 🤣🤣🤣

 29 days ago 

Захоплююсь!)

 29 days ago 

Дякую, я ж тоже овен

А ми, якщо чогось захочемо, нас складно (бува і больно) відмовити 🤣🤣🤣

 29 days ago 

Я також не реєструвався :) Дякую за посилання.

Таке враження, що аркуш і будже тим спонсором, що проплатить реєстраційний збір. Ще раз дякую за наводку 🙏🙏🙏

TEAM 5

Congratulations! Your post has been upvoted through steemcurator08.

Curated by : @sduttaskitchen

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64233.18
ETH 3491.62
USDT 1.00
SBD 2.54