Привіт STEEM, я скучав

in Ukraine on Steem10 months ago

Привіт, після дуже довгої перерви вирішив повернутись на Steemit. Благо усі ключі збереженні в надійному місці тому відновити письмо не повинно бути складно.

3D_Animation_Style_Design_a_logo_that_ilustrate_text_cranium_0.jpg

Довго бумав з чого ж почати. Вирішив почати з логотипу. Повинні ж мене якось тут впізнавати.

3D_Animation_Style_Design_a_logo_that_ilustrate_text_cranium_3.jpg

Дуже цікаво, чи мене тут ще хтось пам’ятає?

3D_Animation_Style_Design_a_logo_that_ilustrate_text_cranium_2.jpg

Розбиратись буду по-тихеньку. Як кажуть – головне почати.

3D_Animation_Style_Design_a_logo_that_ilustrate_text_cranium_1.jpg

Який ізз цих логотипів, що я створив а допомогою ШІ Вам більше всього подобається?

Sort:  
 10 months ago 

Привіт, Олексію, майстер по кукухам) Але Ви звільнилися були, так? Коротше, чекаю розповідей про Ваше життя і сім'ю, бо крипта мені не дуже вже цікава)))

 10 months ago 

Привіт, ще працюю хоч і постійно нию як мені все і вся втомило)

З сім'єю все складно. В березні розлучився. З сином бачусь постійно. З колишньою працюю на одній роботі. Залишились друзями. В прямому сенсі.

Зараз створюю іншу сі'ю з іншою людиною. Не сумно)

 10 months ago 

Ох-ох, хай щастить з усім-усім) Рада вашому поверненню!

 10 months ago 

Дякую!!!!!!

Стіміт трішки тупить періодично?

Усі користуються стімкейчейн, чи напряму через паролі? Бо мій кейчейн починаєє мене бісити постійними підтвердженнями транзакцій.

 10 months ago 

Я тільки напряму.
О так, глючить трохи з тиждень.

 10 months ago 

та щось три дні вже глюче, що сталося не зрозуміло

 10 months ago (edited)

О, це добре, значить не постійно так

 10 months ago 

Ааааа , ось хто цей Олексій, що мене питав про стим))
То ж з поверненням))

 10 months ago 

Дякую. потихеньку повертаюсь

 10 months ago 

Дякую. потихеньку повертаюсь

 10 months ago (edited)

З поверненням! Якщо не помиляюсь, із Черкас? І є синуля, з яким ви ходили частенько у кафе?)))
А на останньому логотипі вся ваша сім'я?)))))

 10 months ago 

Приємно, що є люди які тебе пам'ятають.

Як ви здогадались стосовно останього фото

 10 months ago 

Логіка спрацювала відразу.))) Ви - на першому плані, за Вами - дружина і синочок - ви обидва в блакитних тонах))) А якби була донечка - вона була б схожа на дружину!)))

 10 months ago (edited)

Гарно підмічено!

 10 months ago 

Гарно підмічено!

 10 months ago 

Доброго дня!!!

 10 months ago 

Привіт.
а чому нічого не пишемо? не розповідаємо? ми вже скучили))

 10 months ago 

Привіт!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53