Пост ні про що

in Ukraine on Steem4 days ago

Привіт друзі👋 Щоб не пропускати сьогоднішній постодень (читати як «трудодень») намагаюся зібратись з думками і придумати про що ж таке написати… Знайома ситуація? (Спойлю, коли не знаю, що казати чи писати – ставлю питання, тому питань сьогодні буде чимало 😅)

20240722_202342.jpg

streetphoto в прекрасному місті

Дивно, але чіткої теми для сьогоднішнього допису в мене немає (можна було б написати про силу віри і афермації, таймменеджмент, чи ще щось), тому спробую написати своєрідний пост «ні про що». Цікаво, чи є ще на платформі люди, які здатні відверто зізнатися в тому що пишуть «ні про що»?

Вчора я писав про те, наскільки важливо навчитися перетворювати знання в досвід та порівняв життя з грою, навчальний етап якої значно спрощує так зване «доросле життя».

20240722_203602.jpg

streetphoto в прекрасному місті

Що ж взагалі таке, це «доросле життя»? В мережі Інтернет є багато цікавих і смішних публікацій стосовно того, що справжні магазини для дорослих – це не ті магазини, де продаються іграшки для інтиму, а ті магазини де можна купити памперси чи вибрати садове приладдя… До речі, ціна на памперси це окреме болюче питання, та зараз «пост ні про що», а не про болючі питання…

Колись ж починається ця «доросле життя»? Складне питання, на яке, напевно, ні я в цьому пості (тим більше що він ні про що), ні хтось до мене… можливо, хіба що хтось в майбутньому - знайде відповідь і скаже: «Доросле життя починається в 25 років, три місяця і 12 днів» (цифри взяті з потолка і не мають в собі ніякого логічного підґрунтя)…

Досить цікаво дивитись за людьми і порівнювати наскільки ж ми різноманітні, як же сильно ми відрізняємося один від одного! Те, що для однієї людини є абсолютно прийнятним, нормальним - для іншої на вуха не налазить. Те, що для однієї людини є справжнім щастям, сенсом її життя - для іншої взагалі не варто ніякої цінності…

20240722_203610.jpg

streetphoto в прекрасному місті

Чому так? Чому люди настільки ж відмінні як і схожі одночасно?

Все ж таки поділюся цікавим спостереженням, яке я виніс із сьогоднішнього дня… За це спостереження я вдячний Андрюхі (@andrea.boji). В своєму шедевральному пості про Топ фільм – https://steemit.com/hive-145157/@andrea.boji/2xgwhk-top-film, Андрюха в черговий раз використав фразу «часове вікно»…

Я згадав ті часи, коли активно займався тайм-менеджментом своєї діяльності, активно використовував помідоро…
Зрозумів що зараз мій режим дня - одна велика, суцільна, дупця🤪

Треба все ж таки прикласти руку до того, щоб внести якісь часові рамки… Принаймні на той же самий блогінг (й інші речі, що піддаються корекції), щоб зробити його більш продуктивним та бажаним…

Ось такий от вийшов «пост ні про що». Не буде пропуска в публікації та і вийшла ніби досить оригінально… Принаймні не буденно так точно😅


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  
 3 days ago 

коли не знаю, що казати чи писати – ставлю питання

Дякую за пораду!)) Вже розпихав цей важливий інструмент по кишенях 😏

Цікаво, чи є ще на платформі люди, які здатні відверто зізнатися в тому що пишуть «ні про що»?

Іноді у мене буває таке відчуття, але не часто)
А твій пост "ні про що" видався дуже оригінальним і наповненим! Мені сподобався!)

Що ж взагалі таке, це «доросле життя»

"Я боляче випав і поповз через ворожу територію до власної смерті" . Згадався вираз про народження і життя 😆

Андрюха в черговий раз використав фразу «часове вікно..

Просто для обов'язкових справ у мене є свій час, це щоб тримати себе в рамках і не зїжджати з колії) Мені так зручніше. А от вся інша частина життя - суцільний експромт))

 4 days ago 

Час це диявол - він тебе зжимає і обмежує 🤣🤣😂😅
Робить старим.
Давай разом крутитися в інший бік, проти часової стрілки 🔁

 3 days ago 

Домовились.
В інший бік це проти чвсової стрілки?
Якщо так, то я вже активно почав крутитись 😅😅😅
Думаю щось та вийде

 3 days ago 

Пост про цікаві мислення, як це ні про що)? Київ... Які класні світлини, а ще захід сонця з таким червоно гарячим кольором. Ех, давно я в столиці не була

 3 days ago 

Классс. Думаю, для Черкас порівняння з Києвом то величезний комплімент!!!
До речі вже не раз чув, що Черкаси називали маленьким Київом

 3 days ago (edited)

Не поняла... А я от щас не поняла)! А отой статуй Батьківщина Мати то хіба ж не Київ? Блін, а у Матері щит та меч, це не вона. Та реально схоже!) Черкаси красиві, я знаю, бо була у родичів ще до війни. Але то було ще за царя панька). Все міняється

 3 days ago 

Ага, от такі от Черкаси. Замаскувались під Київ і фіг поймеш що то за місто...
Так, Черкаси також змінюються, іне хочу накаркати поки змінюються тіьки на краще (тьфу-тьфу-тьфу)

 3 days ago 

Ну дасть Бог, нехай змінюються в найкращу сторону. Дійсно пам'ятник кинувся в очі немов то Київ)

 3 days ago 

Thank you so much!!!

 3 days ago 

Де допис? Малиш ? Скільки можна редагувати ?

 3 days ago 

Отакої...
Малиш?
Це ти так і старшими розмовляєш???
Тебе в дитинстві не вчили бути гарною дівчинкою?

 3 days ago 

Отак розмовляю зі старшими. Не дивлячись, що з мене намагалися виховати хорошу дівчинку 🤣🤣🤣

 3 days ago 

Ладно... з усіма буває навіть плюше зайки зриваються (тут повинен бути кролик із мультфільму таємне життя тварин)

 3 days ago 

Ти схожого кролика сьогодні вже бачив у Андрійчика :)
Підмітила те, що ти обрав саме його. ;)

 2 days ago 

Ооо, тобі він також сподобався?
Скажи милашка?, а яке антуражне освітлення маленькими світлячками... Немов посеред зірок...
Взагалі в Андрюхи бомбезна підбірка Арту

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65738.35
ETH 2677.27
USDT 1.00
SBD 2.91