• Топ-фільм 📺

in Ukraine on Steem4 days ago

Logopit_1727158853067.jpg

Привіт, друзі 🖐️

Чесно кажучи не був впевнений, що зможу сьогодні написати цей пост, бо вночі часто прокидався і трохи не виспався 😅 Все ж я не заспав і прокинувся вчасно, аби влізти в те вікно, яке я маю для Стіму) Тим паче, у мене ще з вихідних було велике бажання поділитися одним фільмом і трошки розказати про нього 🙃

За ці сім днів я переглянув чимало гарних стрічок, але одна з них вирізнилася своїм неповторним нуарним шиком та стильністю виконання! Це справді дуже стильне кіно!... Хоч воно й не для всіх... це вже питання смаку та уподобань)

Сьогодні моїм однозначним фаворитом став розкішний містичний трилер «Янгольське серце» від вже покинувшого нас (в 2020 році) режисера Алана Паркера.
Фільм створено за мотивами романа Вільяма Гйортсберґа «Грішний янгол».
До речі, Паркер хотів зняти саме нуар, але в кольорі, і йому це ой (!) як вдалося!

Мувік дивлюся вже не вперше і він завжди залишає після себе специфічний післясмак, який я ще півдня відчуваю в глибинах своєї свідомості ;)

Оригінальна назваAngel Heart
Рік1987
Жанрдетектив, трилер, драма
У ролях⭐ Міккі Рурк ⭐ Роберт де Ніро ⭐ Ліза Боне

Дія фільму відбувається у 1955 році в місті Нью-Йорк. Нашого героя звати Гарі Ейнджел і він працює приватним детективом. Зірок з неба чоловік не хапає, але свою справу робить добре.
Цього разу на нього виходить адвокат Херман Вайнсап, який влаштовує зустріч з дивним замовником на ім'я Луї Сайфер. Детективу пропонують знайти зниклого після війни чоловіка Джонні Ліблінга, більш відомого як співак Джонні Фейворит. В 1943 році Сайфер мав з ними певні домовленності, але під час участі у бойових діях Джонні отримав кілька поранень, після чого повністю втратив пам'ять і потрапив до божевільні. Потім слід щезає... Не одразу, але Гаррі все ж береться за роботу, і чим ближче він до розв'язки, тим моторошніше стає....

Колись я побачив ось цей вираз про фільм. Він мені дуже сподобався! Ідеально сказано...

"Показаний світ екзистенційного відчаю, в якому зовнішні сили не мають навіть шансу врятувати приреченого головного героя"

Особисто для мене ця стрічка є шедевром, хоч від неї і віє холодом, мороком, сумом та абсолютною безнадією. Це для тих, хто б міг отримав задоволення від самотнього сидіння одного осіннього, зябкого дня на березі туманного, мертвого болота посеред загубленого лісу ;)

Мувік вже старенький, але дивиться він просто на ура! Наврядчи фільм зможе залишити когось байдужим до себе, принаймні з тих, хто любить трилери та містику. Він торкається багатьох цікавих тем, таких як: життя та смерть, духовність, злочин і кара, та інше.

Образи створені для героїв де Ніро та Рурка (як і їх виконання) не викликають нічого окрім чистого захвату!
Персонаж Мікі Рурка (Гарі Ейнджел) є таким же загубленим в житті, як і він сам... наче зіграв себе самого... не дарма цю роль вважають кращою в його акторській кар'єрі.
А чого вартий образ де Ніро у ролі диявола... з цими довгими, звіриними нігтями, борідкою та холодним, байдужим поглядом, який він наче з огидою кидає на світ та його приречених мешканців.
Окрема тема у фільмі це гра с символами та словами. Людську подобу диявола, яку грає де Ніро звати Луї Сайфер (Louis Cyphre - Lucifer). В одній зі сцен він також бавиться з курячим яйцем, яке йому начебто принесли на обід. Він крутить його в руках, розбиває і їсть.

Яйце є символом першооснови, початку всіх начал, виникнення буття. Також це символ відродження та безсмертя.

У фільмі ж натяк більше на те, що яйце - це людська душа...

До речі, кілька слів за прев'ю на яке я вбив більше ніж півгодини. Хотів мати на ньому декілька символів, які б охарактеризували стрічку: серце, щось янгольське (вийшли крила) і образ диявола, який все це тримає в собі. Останнього помітили? 😏

Що ж, на сьогодні це все. Зустрінемося рівно через один тиждень ;)
Дякую всім, хто завітав до мене 🤝

Чудового дня, друзі 🍀

Logopit_1709538439686.jpg

Sort:  
 3 days ago 

1987 — рік мого народження прямо))
Диявола не помітила щось, а де він?)

 2 days ago 

Диявола не помітила щось, а де він?)

В контурах янгольських крил)) Перевернутий трикутник з ріжками, типу лик диявола з борідкою 😁

1987 — рік мого народження прямо))

Це знак, що треба глянути! 😀

 2 days ago 

тепер бачу)

 4 days ago 

Андрюха, Діо-дао випала в осад...
Ти мене так приголомшив цим описом, так що в мене шок, від якого всі слова порозбігалися як миші від кота.
Дуже гарна мова написання, порівняяня, метафори. Дуже гарно.

Луї Сайфер (Louis Cyphre - Lucifer)

Люцифер - мій улюблений герой. На ноуті немає смайлів, тому напишу -ржу не могу-

У фільмі ж натяк більше на те, що яйце - це людська душа...

Це походу правда. От чому всі так прагнули раніше переродження.

Дякую за допис. Було мега цікаво...

 3 days ago 

Привіт, Наташ)
Дуже радий, що тобі сподобалося! 🙂

 4 days ago 

Шикарний опис.

Це для тих, хто б міг отримав задоволення від самотнього сидіння одного осіннього, зябкого дня на березі туманного, мертвого болота посеред загубленого лісу ;)

Що ж, хоч я і планую дивитись не на болоті, та всеж таки я можу сміливо віднести себе до цієї категорії

 3 days ago 

Дякую, Льоха ;)

Що ж, хоч я і планую дивитись не на болоті, та всеж таки я можу сміливо віднести себе до цієї категорії

Це круто коли людина може взяти щось добре для себе від того, що на перший погляд ніколи б не могло цього дати)

 3 days ago 

Дякую!

Це круто коли людина може взяти щось добре для себе від того, що на перший погляд ніколи б не могло цього дати)

"сенс є у всьому, головне навчитись бачити його" Сократ з фільму Мирний воїн 😉

 3 days ago 

Thanks a lot :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65738.35
ETH 2677.27
USDT 1.00
SBD 2.91