Перша "посадка" картоплі з задоволенням

in Ukraine on Steem7 months ago

Привіт друзі. На цьому тижні значно простіше з вільним часом. Майже всі невідкладні справи закінчено, а нові проекти/плани поки чекають. Ідеальний час взяти участь в конкурсах. Як не як, а при написанні конкурсної роботи завжди включається якість і підвищена відповідальність… Тому, до цього посту я підходжу із відповідним настроєм та гарному настрої.

На минулому тижні я вже просачкував #photomemories від @yetaras, на цьому – виправляю репутацію і повертаюсь до пригадування пам’ятної події, та ще й якої …

В якості фото, я обрав СВОЇ фото, зроблені влітку 2020 року (в самий розпал Ковідного карантину) та опубліковані в гарному конкурсі суботніх згадок. Думаю, Тарас саме в автора цього конкурсу питав морального дозволу використовувати ідею в конкурсі #photomemories. Це зовсім ріізні конкурси, але ідея в чомусь подібна… Так, повертаюсь до фото і самої розповіді.

"My photo memories" contest #6 ||| Конкурс "Мої фотоспогади" №6

Ця розповідь про мою першу «посадку картоплі в кайф». Ця історична, для мене, подія відбулась в літку 2020 року на мій 33 рік життя.

От скільки часу мені знадобилось, щоб розгледіти в процесі «саджання бульби» певний родинний ритуал, який зближує та пробуджує теплі відчуття по відношенню до батьків та сестри…

Я допомагав по господарству ще з перших класів школи, і якось так вийшло що кожен раз «і під палки». Навіть в той момент, коли я обирав місце де буду здобувати вищу освіту я обирав щоб було якнайдалі. Ну, того - щоб на городі не допомагати…

І от, 2020 рік став переломний в багатьох речах. На фоні страху померти від страшного вірусу, а я ще й до групи ризику входив, зовсім по іншому почав сприйматись світ, життя і взаємодія з рідними…

Я підійшов до процесу садіння картоплі, як до можливості провести спільно час з батьками і допомогти їм, розділивши втому від саджання на себе та на них.

Це був чи не перший в моєму житті такий явний приклад коли зміна мого відношення до процесу так кардинально вплинула на його сприйняття. Те, що здавалось неможливим – стало реальність. Я на 100% був задоволений від того, що саджаю картоплю.

Всі фото взяті з мого посту опублікованого на steemit 20.02.2021 року Скоро знову - з радістю саджати картоплю?!

Підсумки 2023 року

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Sponsor video:

https://www.youtube.com/shorts/T9hcq4dRUbU?feature=share

With Ukraine in the heart 💙💛, together to victory!

Sort:  
 7 months ago 

Так, з часом (чи з віком) хоча одне не віддільне від іншого у нашому Всесвіті лінійного протікання часу, ми переосмислюємо багато речей у своєму житті - ставлення та розуміння того, що робили і роблять батьки, як їм насправді важко було виховувати нас і тоді багато дитячих образ чи непорозумінь просто зникають і емоційний зв'язок з батьками виходить на новий, більш дорослий рівень. Але це у випадку коли у нас з'являються діти. Тоді ми опиняємося з ними в одному човні.

TEAM 1

Congratulations! This comment has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @o1eh



 7 months ago 

О так!!! На все свій час.

І криза середнього віку, як модно її обзивати трапляється саме цей період переходу, коли одні речі вже не сприймаються по старому, а досвіду сприйняття поновому ще зовсім не має

 7 months ago 

Скоро й мене чекає картопля.)

Posted using SteemPro Mobile

 7 months ago 

Спробйте налаштватись на отримання кайфу від цього процесу. Як показує практика (а це - критерій істини) все можливо 😉

 7 months ago 

Спробую налаштуватись 😉

Posted using SteemPro Mobile

 7 months ago 

Все так серйозно) я саджаю 5-10 картоплинок, а потім успішно забуваю їх викопувати 😁

 7 months ago 

Ще й як 😁😁😁
Це прямо справжній ритуал від якого ну нікуди не втечеш і не сховаєшся. Тож вихід один - розслабитись і шукати сенс та задоволення від процесу

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 7 months ago 

Справді, з віком якось інакше ставишся до роботи на землі. Іноді це навіть допомагає відволіктися від різних негативних думок. Попрацюєш отак на свіжому повітрі, а голова в цей час відполчила. І сон потім кращий :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60754.63
ETH 2349.52
USDT 1.00
SBD 2.53