Найкращий гарнір до риби - П'юре

in Ukraine on Steem6 months ago

Привіт. Я дивлюсь що всі знайомі починають приймати участь в кулінарних конкурсах. Що ж, я не гірше - спробую трішки насмішити у вас своєю чудо стравою - П'ЮРЕ. І не проблема, що на цьому тижні тема - рибні страви. Як кажуть, які рибні страви без гарного гарніру.

Взагалі, жартую, я б все одно писав це повідомлення, а так ще й прорекламую гарной конкурс для кулінарів - https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/culinary-sontest-fish-or-kulinarnii-konkurs-riba. Благо, я готую дуже рідко тому на цей тиждень ще одного кулінарного посту від мене не буде )))

IMG_20231213_064405.jpg

Так, із чого ж почати свою розповідь? Давайте, напевно, з питань. Чоловіки, ваші жінки також постійно вас просять почистити картоплю, бо через те що її чистиш сохнуть руки?

Якщо ні, то це я такий везучий... У мене не дуже великий досвід але, в двох із двох, випадків мене просять почистити картоплю :)

Напевно, не люби я п'юре, так сильно, як я його люблю, я рідко б погоджувався провести 20 хвилин в досить неприємній процедурі чищення картоплі.

Так, давайте перейдемо до самого процесу приготування. Рецепт, ну дужееее простий.

Беремо картоплю і чистимо її 🤣🤣🤣.

IMG_20231212_202602.jpg

Начищену картоплю гарно вимиваємо від бруду і нарізаємо мілкими кубиками. Можна нарізати і великими, правда на її варіння буде потрібно більше часу.

IMG_20231212_203949.jpg

Наливаємо воду, додаємо "сіль на око" (це метафора, дивіться не сплутайте) та секретний інгредієнт - цибулю.

IMG_20231212_205542.jpg

Залишиться чи не найскладніше - не забути, що картопля вариться 🤣🤣🤣

IMG_20231212_205640.jpg

Коли картопля довариться, зливаємо рідину в металеву ємність. Не виливаємо, рідина нам ще знадобиться, якщо ви любите пюре в рідкому вигляді.

Далі беремо чудо-інструмент під назвою токмачка, і використовуємо її за призначенням.

Ах так, забув уточнити, цибулю виймаємо, цибулю токмачити не потрібно. Під час токмачення, разом із злитим окропом, в якому варилася картопля, можна додавати за смаком вершки, сметану або молоко. Особисто мені, найбільше подобається на сметані, разом із окропом, в якому вона варилася.

А на завершення ще одне фото моєї красуні, яка завжди допомагає у всіх процесах приготування їжі. Морально але допомагає.

IMG_20231216_165127.jpg

Sort:  
 6 months ago 

Навіть не знаю, ви перевернули моє уявлення про рибні страви 😄

 6 months ago 

Смайлик говорить про те, це весело не тільки мені )))

 6 months ago 

Пюре пишеться без апострофа 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53