Мурали мого міста "Костянтин Острозький"steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem8 months ago

Привіт. Продовжую писати про мурали мого міста. Наступний буде про Костянтина Острозького.

Мурал намальований в листопаді 2021 року разом із муралами Княгині Ользі та Євгену Коновальцю. На момент написання мого повідомлення, Костянтин Острозький займає саме почесне місце по середині.

IMG_20231020_194454.jpg

Коротка біографія Костянтина Острозького:

Костя́нтин Остро́зький (1460, Острог, Волинь — 11 вересня 1530, Турів) — військовий і державний діяч Великого князівства Литовського, Руського і Жемайтського із роду Острозьких.

Став одним із найвидатніших полководців XVI століття. Сучасники порівнювали його зі стратегами античності — провів 65 битв, програв 3, брав участь в успішних кампаніях проти татар та Московської держави. 8 вересня 1514 року, в битві під Оршею, військо Костянтина Острозького розбило московське військо воєвод Івана Челядніна та Михайла Голиці.

Не знайшов для себе інформації чому вибір пав на Костянтин Острозький, а не якогось іншого поборника за незалежність України. З припущень, можливо за те, що під його командуванням неодноразово та показово громили військо московське...




Попередні повідомлення на цю тему:

Мурали мого міста "Петро Болбочан"
Мурали мого міста "Євген Коновалець"

Sort:  
 7 months ago 

Круто! А де він знаходиться?

 7 months ago 

Навпроти стадіону, по Благовісні. Стіна колишньої тютюнової фабрики

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64278.56
ETH 3504.01
USDT 1.00
SBD 2.54