"Картини, воля та Джонатан Лівінгстон" розповідь для The Diary Game

in Ukraine on Steem23 days ago (edited)

Привіт друзі.

Сьогодні я займався досить важливою справою під назвою «рятування картин». Так сталося, що з кабінету де раніше висіли ці дві прекрасні картини виселяється власник. Це стало приводом до того, щоб запропонувати мені забрати ці дві картини до себе в кабінет. Добре підтримувати дружні стосунки з усіма навколо 😁

20240610_182640.jpg

Коли мені запропонували забрати ці картини до себе в кабінет, я взагалі не думав і відразу погодився. В мене якраз було два вільних вакантних місця які я хотів використати для розміщення картин. На одному взагалі була дирка, яка так і просила щоб її чимось закрили, тож мені було все прямо на руку.

Коли я запитав колегу чому він вирішив віддати ці картини, а не забрати їх до себе додому, він сказав досить мудрі слова… Я передам її дослівно, а ви сприймаєте як хочете:

"На них лікарняна енергія, а я не хоче забирати до себе додому лікарняної енергії"…

Цікава фраза, мимо якої моя увага ну ніяк не могла проскочити. Звісно, я відразу не став сперечатися коли дають, чи дарують, в зуби не заглядають 🤣🤣🤣

20240611_172420.jpg

Коли вже пройшов певний час, як я їх повісив, сидів і дивився на те, як вони вписуються в поєднання з моїми картинами. Мимоволі (цікаве слово) почав думати, можливо це дійсно правильно, що недаремно говорять - речі принесені з кладовища (чи лікарень, як в цьому випадку) мають свою негативну енергетику??? 🤔

20240611_172339.jpg

На правах жарту, сьогодні помітив, що трохи заразився від своїх пацієнтів «песимістичним настроєм», роздратуванням, злістю, апатією і всіма іншими Ггг станами, які мені озвучують кожного робочого дня…

Напевно, доведеться ще частіше провітрювати свій кабінет. Можливо, так ризик заразитися стане меншим 😅

На відміну від тих людей, які звертаються до мене, в мене є прекрасний інструмент що допомагає переключити свою увагу із цього всього негативу - це білий аркуш записника, чистий аркуш ворду чи простого шмат паперу, куди я починаю записувати свої думки. Буквально вже через одну-дві хвилини активного залучення тягар неприємних відчуттів починає спадає...

Складно сказати чому так.. Чи це так на мене впливає саме письмо? Чи, можливо, письмо це вже є моя улюблена справа, заняття якою приносить мені задоволення і наповнює мене позитивом? Як ви думаєте, в чому справа, в мені чи в самому письмі? Для себе я вже знаю відповіді. Просто цікаво, можливо хтось захоче висловити свою думку в коментарях 😉🙏
Так, а тепер повертаємось до картин.

20240611_172410.jpg

А картини – дивовижні. Якщо чесно (ніби я до цього брехав😅), то ці картини малювала людина, яка добряче черпнула Горя, болю і страждань через свою слабкість Волі…

20240610_182655.jpg

Дивно, але саме із Волею в мене асоціюються ці дві картини. Саме ця складова психіки кожної людини допомагає робити з неможливого – можливе. Наповнювати життя тим чого хочемо вона сама, а не тим , що хочуть інші…

Спілкуючись з людьми, які перенесли в полон, я вже кілька разів чув що найважливіше в полоні - не дати зламати свою Волю (важливо уточнити, що під словом Воля я маю на увазі одну із структур психіки, складову емоційно-вольового компоненту, а не свободу чи незалежність).

Роздивляючись картину з ось цим чудовим оком я звернув свою увагу на тих чайок, які майорять в цьому мальовничому пейзажі…

20240611_172329.jpg

Не знаю з чим у вас асоціюються чайки, птиці, політ. В мене чайки асоціюється з прекрасною книго Річарда Баха Чайка по імені Джонатан Лівінгстон. Напевно це одна з тих найкращих книг, які можна читати знов, знов і знов. Особливо в ті моменти, коли ідуть зазіхання на вашу Волю я зі сторони соціуму…

Що ж, Бажаю всім прекрасного вечора і побільше краси…Хоча, скільки б не було краси, не вміючи її бачити, її так і не помітиш… Тож, бажаю навчитися помічати ту красу, яка вас оточує постійно 😉💙💛

Sort:  
 22 days ago 

Де допис руки в боки?)

 22 days ago 

Ох уж синхронізація. 2 хвилини затримки. Це ж треба таке співпадіння?

image.png

Ти за мною слідкуєш?

 22 days ago 

Ні)
Приблизно памʼятаю коли ти писав допис, зайшла подивитись чі є новий, його не було, а минулий був вчорашнім. То ж - написала коментар 😅

 22 days ago 

Ні)

Ага, так я і повірив 🤣🤣🤣

ЯЯкщо серйозно, то дуже приємно отримуувати такі стимлюючі коментарі. дякую за підтримку 🙏

 22 days ago 

Можеш думати, що я слідкую за тобою ;)
Головне за кермом не повертай голову назад, щоб перевірити чі є за тобою сліжка - це може бути небезпечно ;)

 20 days ago 

Смішно, яка сліжка. То минулий вік.
Ти вже дано навчиась телепатично читати думки на відстані і моніториш що там відбувається в моєму "краніумі" (жартую, чорнй юмор втомленої людини 🥱😫😪

 20 days ago 

Я думала все навпаки 😂

 19 days ago 

🤣🤣🤣

Really beautiful paintings, I will also try to read Richard Bach's book if I get online version.

 22 days ago 

If you find time for the book - you will not regret it. this is a good motivational and inspirational piece for any age group.

Це дійсно цікаво, як писання може впливати на нашу емоційну стабільність. Можливо, ваш колега має свої резони уникати "лікарняної енергії" у домашніх умовах.

А щодо картин, вони чудові! Вони наводять на думку про Волю та могутність духу.

Це важливо, особливо у роботі з людьми, які перенесли страждання та знайшли силу у своїй волі. Дякую ділиться вашими роздумами та фотографіями!

 22 days ago 

And I am very grateful to you for your comment. Such comments are invaluable. They provide tremendous motivation to continue creating.

My comment is the result of your splendid content. I hope to learn a lot from your experience in your writings.

 22 days ago 

Чудові картини! Особливо он та, що з оком 🤩

речі принесені з кладовища (чи лікарень, як в цьому випадку) мають свою негативну енергетику??? 🤔

Думаю, що мають, але тільки у тому випадку, коли людина в це вірить)

 22 days ago 

Думаю, що мають, але тільки у тому випадку, коли людина в це вірить)

Складна тема, в якій важко навести будь-які логічні аргументи в одну та іншу ссторону.

Напишу так, мій досвід навчив мене допускати наявність речей, яких ніхто не може пояснити та спростувати.

STEEM DREAM TEAM

Your post has been successfully curated by our team via @kouba01 at 30%.

Thank you for your committed efforts, we urge you to do more and keep posting high-quality content for a chance to earn valuable upvotes from our team of curators and why not be selected for an additional upvote later this week in our top selection.



 23 days ago 

Thank you very much for your attention and support. You make this place a paradise for new blog writers 🙏

 23 days ago (edited)

Коли вже пройшов певний час, як я їх повісив, сидів і дивився на те, як вони вписуються в поєднання з моїми картинами. Мимоволі (цікаве слово) почав думати, можливо це дійсно правильно, що недаремно говорять - речі принесені з кладовища (чи лікарень, як в цьому випадку) мають свою негативну енергетику??? 🤔

За рахунок енергетики, не маю уявлення чі таке існує, та забирати з лікарні картину не стала б, і взагалі, дім немає нагадувати про роботу)

Чи, можливо, письмо це вже є моя улюблена справа, заняття якою приносить мені задоволення і наповнює мене позитивом? Як ви думаєте, в чому справа, в мені чи в самому письмі?

Творчість переключає думки, будь яка, головне щоб подобалось це робити, тож письмо це - твій святий грааль))

Не знаю з чим у вас асоціюються чайки, птиці, політ.

Ніколи не бачила чайок над лісом.

Але, асоціаціями подіілюсь -

image.png

image.png

 23 days ago 

😊😊😊😊
Дякую, після таких коментарів хочеться писати ще більше...

Цікава думка за грааль, дякую що висловила її.
Чекаю твоїх постів

 23 days ago 

Якщо є таке поняття як арт-терапія…

Арт-терапія – одна з багатьох напрямків психотерапії та психологічної корекції, яка базується на мистецтві і творчості. Головна ціль арт-терапії – гармонізація психічного стану через розвиток здатності самовираження і самопізнання.

То мені здається перо-терапія може виконувати такі ж самі функції :) і бути напоєм зцілення.

 22 days ago 

Цікаве порівняння та тут так і ні одночасно. Для більшості людей, "перо-терапія " - складне завдання яке потребує когнітивного навантаження та і наявност необхідного інтелекту, щоб хоч якось писати.

Я пробував щось подібне на своїх пацієнтах - не зайшло, та не можу сказати. що це не має права на існування.

Куди легше взяти ножниці, шмат паперу і почати вирізати - ось це працює в 95% випадків (вид арт-терапії)

 22 days ago 

Ідея класна з вирізанням 👍🏻

А що ж роблять інші 5% ?

 20 days ago 

вирізають, бурчать і говорять що все це х... і нічого не працює. Звинувачуючи усіх навколо і нічого не хочучи робити. З таким складніше всього - все бажання пробивати спротив відпадає...

 22 days ago 

В мене криві руки((( чі жирні пальці, я не знаю 🤷🏼‍♀️😔
Не хочу робити на цьому акцент, але роблю, тому , що роблю пакості.

 22 days ago 

В мене криві руки((( чі жирні пальці, я не знаю

Забий, скоріше тачпад видєлується. Краще філм якийсь подивись, я вже скучив за твоїми описами фільмів.

 22 days ago 

Зараз дивлюся «Острів проклятих», про психлікарню.
Але не писатиму про нього.
Без малої немає бажання щось дивитися, тому процес не швидкий..
А з новинок, щоб для допису немає нічого цікавого.

 20 days ago 

«Острів проклятих» - о йо-йо-й. Якщо не помиляюсь дуже складний для сприйняття фільм. Я б тобі його не радив.

За малу - розумію, та тут головне почати. 2 3 слова (як я Привіт друзі) і текст починає литись

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 23 days ago 

Я вже бачив це око з лісом ))

 22 days ago 

Напевно у того друга, в якого я забрав? 😅

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57606.89
ETH 3164.26
USDT 1.00
SBD 2.28