Для мене Steem ...steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem8 months ago

Привіт. Вчора я запитав, Що для Вас Steemit?. Сьогодні спробую дати свою відповідь.

Якщо коротко, - це ворота мій шлях у світ криптовалют, який із додаткового заробітку і хобі перетворився у залежність…

Я почав свій шлях на блокчейні steem із 2017 року і був тут активним користувачем до березня 2020 року. За цей час я наробив дуже багато помилок, які стали моїм досвідом хоч і гірким. В той час я писав з єдиною метою заробити. І це була основна помилка. Я намагався витиснути із блогінгу те, що було майже не можливо зробити. Я писав в середньому по 3-4 пости. В самому початку моєї активності це були 10-20 постів, які справедливо розцінювали спамом. Рекорд, якщо не помиляюсь, – 49 постів за один день.

Випробувавши цей шлях можу зі 100% впевненістю заявити, що це не той шлях яким потрібно рухатись.

Зараз Steemit це не тільки додаткова можливість заробити активи, це ще одне місце де я можу відверто думати у вигляді тексту, реалізуючи свою потребу в творчості, яка вже по троху нагадує залежність.

image.png

Якщо вірити https://steemworld.org/ за весь час я заробив біля 17к $. Знаючи, що дуже багато постів було пропущено через боти, в яких я купував голоси, фактичний заробіток в рази менший.

З іншої сторони, назбиралось досить велика кількість публікацій якими я пишаюсь. 5 років тому, я робив собі подарунок на ДР. Зібрав посилання на усі актуальні пости, написані якісно, від душі (саме так бажано писати на steem).

Вже давно виношу думку, що треба зібратись з духом і систематизувати усе написане. Зібравши усі повідомлення по категоріях і «відредагувати» ті, за які відверто соромно.

В тему повідомлення - кілька уривків із моїх постів написаних мною «в далекому минулому»:

Во время моей попытки рассказать людям о @steemmonsters я столкнулся с тем, что многие совсем ничего не знают о самом steem и всех dapp, которые разработаны на его основе. Именно по этому я создал свой youtube канал Cranium где собираюсь делиться своим опытом игры в steemmonsters и своими знаниями о Steem. Сейчас, когда я только начинаю активно заниматся каналом, мне очень нужна поддержка сообщества Steem. Я буду очень благодарен за любую поддержку - просмотры, подписки, лайки комментарии. Мы с Вами находимся на одном в самом лучшем сообществе и играем в революционную игру - steemmonsters, помогите мне рассказать это другим.
Обещаю, что в скором времени качество видео будет намного лучше, но мое финансовое положение не позволяет эти улучшения сделать мгновенно. Я уже занялся поисками нового более производительного ноутбука. Мой HP Pavellion g6 с этим уже не справляется.

19/05/2019

image.png

28/04/2019

image.png

28/12/2018

Sort:  
 8 months ago 

Ого, 49 постів! Я колись по чотири-п'ять постів писав і це було відвертим спамерством для мене)) А такі пости були, бо це були в основному фото з описом

 8 months ago 

Та да) Той момент коли бажання швидкоъ наживи полонила розум

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53