02.12.2023 Підведення підсумків за 53 дні

in Ukraine on Steem7 months ago

Давно я не підводив ніяких статистичних підсумків. Остання публікація підведення підсумків написана 09.10.2023 року Короткі підсумки для себе

На той момент я мав на балансі 2292.096 STEEM POWER

Минуло 53 дні і зараз в мене на балансі 2613.012 STEEM POWER.

image.png

поки писав, ще 0.001 STEEM POWER капнув )))

Виходить, що за 53 дні я заробив 320,916 STEEM. Це при тому, що всі винагороди я конвертував і додавав до свого STEEM POWER. Виходить, що в день я заробляв біля 6 STEEM. Враховуючи курс, це прямо як 1$ в день.

Ось такі от підсумки. Якщо абстрагуватись від цифр і задуматись, то я також отримав добряче задоволення від процесу створення усього свого контенту, що може бути навіть цінніше винагород (хоч і звучить як самовиправдання).

Sort:  
 7 months ago 

Так, результат не дуже. Якщо мета винагороди, то треба "виходити на експорт". Тобто писати англійською мовою і брати участь у Steemit Engagement Challenge. Якщо мета блогінг - то можна залишатися у своїй ніші. Заробітки зростуть якщо всі наші облікові записи стануть потужнішими, а це не швидкий процес. Тому, поки що так.

 7 months ago 

Дякую за пораду. "Виходити на експорт"- гарна ідея, не один раз думав, поки питання з вільним часом - основна перещкода.

Благо, укр спільнота гарно задовольняє потребу в блогінгу. Та і часу на на написання рідною мовою куди менше витрачається

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64278.56
ETH 3504.01
USDT 1.00
SBD 2.54