The Diary Game: 26/03/2024

in Ukraine on Steemlast month

the diary game.jpg

Усім привіт!✌️

Сьогодні прокинувся як завжди о 8:45 і підключився до виховної, а потім о 9:00 почались пари.

Було 3 сирени за той час, коли я був на парах.

Першою була біологія (а першу пару в 90% випадках я валяюсь у ліжку), нам говорили, щоб здавали роботи, а мені сказали, що я йду на 10-11 балів спокійно. Через сон я це почув і був приємно здивований :)

Сьогодні якийсь чарівний день, на першій парі була присутся вся група! А таке в нас раз на навчальний рік, бо ж пару людей по заяві, пару людей просто прогулюють. Навіть прогульщики, яких могло не бути місяць були.


Останньою парою був Захист України і вона розпочалась з усного опитування. Мої одногрупники не могли відповідати на всі питання, тому я хотів відповісти, але мені сказали, що в мене і так дуже багато оцінок)


То коротше, за день мене нормально так нахвалили, а протягом пар я в основному страдаю фігнею 😁 Просто головне все в термін завантажити.


Сьогодні не потрібно було йти в качалку, а в мене прям з'явилось велике бажання займатись. Близько двох місяців я не отримував сильного задоволення і не дивився ніяких відео на цю тематику. Зараз знову почав дивитись відео різних бодібілдерів, які ведуть свій блог і знімають рутину.


І дивлячись на дату, я зрозумів, що ось-ось прийде стипендія. Протеін в мене закінчився вже як місяць, а то й півтора. Креатин також на дні і ось зайшов на GymBeam вибирати.


chrome_Pu0SMiTWIT.png


Креатин вирішив взяти той самий, а ось протеін візьму цього разу від тієї ж фірми, що й креатин.Вважайте, що не було стипендії, бо за 5 хвилин її не стане 😂

У подарунок було два подарунки на вибір: пробиники BCAA (амінокислоти), різні комплекси, енергетик. Я ж вирішив взяти енергетик і пробник BCAA.


Написав пари на завтра і вирушив по воду. Приніс воду і почав прибирати квартиру, бо повинна була прийти Юля.


Час йде дуже швидко, ось прям реально, я нічого не встигаю. Наче день тільки почався, а вже й ніч.


Дякую за прочитання! 🇺🇦💙💛


45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFaEGLtXYdY6gs16oo8WKwQJzqzCw7vKi2zfDVzsYLW8bsz81kV4UZrjpuXRNPgRQt7BTABmN1V6PRJBwRpHa1wSPsW6JpnZ9CQ4nVAy38BacKfrjqiE45HXKFLKj1k5c82pTJMukgQemyeT9SNE6x61TQrz66Jw3hgv.png

Sort:  

💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.
Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

@tipu curate

 last month 

Оооо, свій чоловіче))) Сайт у нас gym beam, я вгадала?))) доречі їх «місцеві» креатин та протеїн я іще жодного разу не пробувала, спробуєте - розкажіть будь ласка, як вам))

 last month 

Креатину пачку вже майже випив. Силові показники збільшились, кількість повторів також, а ще десь 0.5 кг водою залило ( це нормально і так повинно бути).

Креатин затримує воду у мʼязах для збільшення сили та зменшення ризику травм, розтягнення і т.п.

Однозначно раджу!

 last month 

Дякую за відгук, тепер точно буду знати, до кого у спільноті звертатися, перш ніж купувати якись новий спортпіт, бо може ви його вже пробували і одразу розповісте))

 last month 

:)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62877.62
ETH 3140.75
USDT 1.00
SBD 3.89