The Diary Game: 22/03/2024 Біганина

in Ukraine on Steemlast month

Усім привіт!✌️

Сьогодні мав бути досить простий день.

Прокинувся о 8:45, приєднався до виховної, а незабаром на першу пару. Сьогодні у нас короткий день, бо у п'ятницю у всіх по 3 пари. Щей за розкладом:

  1. Географія
  2. Інформатика
  3. Культурологія

Географію послухав лежачи у ліжку, а вже потім, як зібрався силами, я встав з ліжка. Пішов готвуати собі сніданок

photo_2024-03-22_22-33-17.jpg

Ледви не лопнувши, я приєднався до інформатики, нам дали завдання відповісти на 3 питання з відео. Вона десь була по справах, а приєдналась до нас за хвилину до повітряної тривоги, яка тривала до кінця пари. Вивчаємо зараз базу даних Microsoft Access.

З культурології в мене автоматом 10 балів, тому не здавати сьогодняшній семінар мені дозволили. Всю пару одногрупники розповідали, а я ж вимкнув звук і дивився ютуб під булгур з м'ясним гуляшем 😋

photo_2024-03-22_22-33-19.jpg

Після пар, я зібрався і пішов проводити Юлю до репетитора. Потім, як провів, я пішов у Київстар. Сьогодні вже нарешті на третій візит до Київстару мені наклеїли захисне скло.

Мабуть хвилин 15 пішло на поклейку і за цей час я достатньо занудьгував. Вже мабуть по 20 раз передивлявся товар на стендах, телефони, стіни. Одним словом - дослідив очами весь магазин і всі товари 😆

Потім, по дорозі зайшов в Аврору і купив дезодорант.

Прийшовши додому, я відразу схопив вже підготовлений рюкзак і пішов в качалку. Сьогодні по плану: груди-біцепс. Діло йшло так собі, десь через 1.5-2 години я прийшов додому і так само швидко скинув речі й побіг на психологію.

photo_2024-03-22_23-13-48.jpg

Запізнився на 30 хвилин, а в чат написав, що запізнюсь на 35 хвилин. Ось це так рівень пунктуальності 😎

На психології працювали з картками. Там була колода про бажання і я загадав "чи варто зараз обміняти стеми на юсдт, а з них на якусь перспективну монету" і мені випало "роби зараз, а не відкладай на потім". Ну, натяк всесвіту зрозумів)

Давненько хотів почати вкладати в якісь монетки по 50-100$ в місяць, а з цим зломаним телефоном багато витратив... Тому найближчим часом куплю трішки монеток на 100$. Поки що буду аналізувати і думати, бо ціна для закупівлі зараз приємна.

Після психології ми з Юлею зайшли в АТБ і купили сирних трикутничків (снеки) і спрайта.

Прийшовши додому мені прийшло повідомлення від мами. Заходжу, а там Муся :) Давненько не надсилала фотки котиків.

photo_2024-03-22_22-12-23 (3).jpg

photo_2024-03-22_22-12-23.jpg

Дуже втомився за день і зараз планую лягати спати.

Дякую за прочитання! На все добре 🇺🇦💙💛

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFaEGLtXYdY6gs16oo8WKwQJzqzCw7vKi2zfDVzsYLW8bsz81kV4UZrjpuXRNPgRQt7BTABmN1V6PRJBwRpHa1wSPsW6JpnZ9CQ4nVAy38BacKfrjqiE45HXKFLKj1k5c82pTJMukgQemyeT9SNE6x61TQrz66Jw3hgv.png

Sort:  
 last month 

Якась дуже довга історія з телефоном, добре було б якщо і про слугував би довго:)

 last month 

Це точно)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63687.39
ETH 3309.68
USDT 1.00
SBD 3.93