The Diary Game: 21/03/2024 Бажання навчатись і тимчасова мотивація.

in Ukraine on Steemlast month

Усім привіт!✌️

Сьогодні не спрацював перший будильник із 3-х. Перший мав пролунати о 8:45 на виховну годину, а другий пролунав о 9:00 на першу пару. Написав відразу ж кураторші, що будильник не спрацював, тому мене не було на виховній годині і зі мною все гаразд

Першою парою була фізкультура, а я ліг спати +- о 03:30, тому неважко здогадатись, що я зробив 😆

Чекав поки Юля напише свій перший пост, щоб зацінити його) Вона дуже розумна та сором'язлива в цьому плані, тому завітайте і підтримайте :)

Підключився і ліг спати. У нас завжди викладачка читає або вмикає якісь відео з технікою або ж правилами і просить конспектувати. Я вже краще досплю, бо конспект можна завантажити до наступної пари (тиждень часу).

Повноцінно прокинувся о 10:20 і пішов робити собі сніданок

photo_2024-03-21_21-21-47.jpg

На правознавсті заробив 11 балів за пару. Як сказала викладачка: «Данило, з тобою всю пару вдвох розмовляли.»
Працювали ми з преамбулою та Конституцією України.

З'явилось бажання і мотивація навчатись. Не буду собі брехати, я розумію, що це тимчасово. А оскільки це тимчасово, то треба максимально заробляти бали.

Потім знову поїв

photo_2024-03-21_14-10-17.jpg

Зараз їм як кабан))) Разом з мотивацією навчатись, відновився також шлунок і я знову можу набирати масу.

Після пар, я пішов до Київстару. Зустрівся з Юлею, вона якраз йшла до бабусі і дідуся в гості, тому нам треба було в одну сторону.

Провів її, я відправився у Київстар. В Київстарі мені сказали, що захисне скло яке я приніс для поклейки холодне, тому воно не наклеїться потрібним чином. До закриття 10 хвилин і мені запропонували залишити його їм, а завтра прийду і мені його наклеять. Ціна роботи 100 грн (враховуючи те, що скло моє). Знаєте, за 100 грн 3 хвилини поклеїти це звісно сильно...

Зрозумів, що завтра, поки я дочалапаю до Київстару, воно буде таким же холодним і нічого не вийде. У мене не було вибору, окрім як залишити його їм.

Прийшов додому, сів почитати книжку (про неї писав в минулому дописі). Після короткого прочитання близкьо 20 хвилин, я мав йти на репетицію 🎸

Прийшов за дві хвилини до початку, там вже був басист і барабанщиця, а згодом прийшов соло-гітарист з музикальної школи. Нууу, як йшов, прибіг, бо його затримали 😄

Від тих пісень, які ми граємо мене вже починає нудити і мені вони дуже набридли. Можу грати їх не дивлячись на гітару, ось прям настільки ми багато разів їх грали.

Прийшов додому і домовився з бабусею провести урок англійської мови. Мабуть я ніде не говорив, що в мене бабуся була вчителькою англійської мови, а зараз вже сидить на пенсії і займається репетиторством.

08a6e9c6-de94-4a88-83f0-fa242a00a369.jpg

Замазав лице, бо в мене скріншот тільки там де вона розмовляє і так вийшло, що вона щей кліпнула :) Тому, якщо вона колись це побаче, щоб не отримати на горіхи за такий невдалий скріншот 😂

Коли я приїжджав додому, я навідувався до неї і вона все питала "коли будемо займатись англійською?", а я все говорив, що немає часу.

Сьогодні випав ідеальний день, коли не потрібно в качалку, Юля гуляє з подругою, пари написав наперед і немає чим зайнятись. Бабуся погодилась, в неї сьогодні було аж 6 учнів, тому вона була досить виснаженою але говорила, що для мене проведе урок навіть о 22:00 :)

Після зайняття, я пішов їсти пельмені і вже після, сиджу пишу цей пост.
Дякую за прочитання! 🇺🇦💙💛

Sort:  
 last month 

А як проходить дистанційна фізкультура? Я просто навіть уявити не можу, як таке можливо))

 last month 

Як звичайна пара. Ми просто пишемо лекцію в зошит

 last month 

Тобто…Тобто?:)) Хіба сенс фізкультури не полягає в фізичних навантаженнях?:)

 last month 

Вони думають, що треба писати 😆

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.
Curated by : @o1eh



 last month 

Дякую! @o1eh

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63658.03
ETH 3299.99
USDT 1.00
SBD 3.90