Привіт, Steemit, рада познайомитися! 21/03/2024

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Карфаген має бути зруйнований!
Carthago delenda est!

Добрий день, стіміанси! Довго не наважувалася написати свій перший пост та розповісти про себе. А тому цей пост - ще одна моя особиста перемога.


Введення

Мене звати Юлія, що з грецької "пухнаста" (⁠^⁠ ^⁠) Нещодавно виповнилося 16 років. 10 з них моя родина намагається "осісти" у новому місці. Незважаючи на невеликий вік, встигла пожити у 3-х областях України. Було важко змінювати своє оточення та знаходити спільну мову з однолітками. Народилася в м. Донецьк. На превеликий жаль, нам довелося покинути домівку через окупацію. Неймовірно образливо чути, коли знайомлюсь з кимось протягом життя, що у свої 6 я нічого не розуміла. Тоді можу тільки радіти, що ці люди не отримали такий досвід "у свої 6".


Навчання

Навчаюся в 10-му класі ліцею. З 1-го класу утримую статус відмінниці. Якось так спрацювала моя цілеспрямованість, що тримаю собі обіцянку добре вчитися вже стільки років. З раннього дитинства намагалася встигати в усьому, бути першою. Завжди приймала участь та вигравала у різноманітних конкурсах, пізніше до них додалися олімпіади. В цьому році "відбилася" від вчителів, приймала участь лише у двох олімпіадах.

Результати:

  • Історія (I рівень, шкільний) – 🥇
  • Правознавство (I рівень, шкільний) –🥇
  • Історія (II рівень, міський) – 🥇
  • Правознавство (II рівень, міський) –🥇
  • Історія (III рівень, обласний) – 🥉
  • Правознавство (III рівень, обласний) – 🥉

Намагатимусь досягти кращого наступного навчального року:)

З 8-го класу почалися роздуми про влаштування себе в житті та вибір професії.

Психолог →слідчий→прокурор→суддя

Обрала для себе історичний профіль, коли зрозуміла, що цікавлять юридичні спеціальності. Після 11-го класу планую вступати до Києво-Могилянської академії за спеціальністю 081 Право. Зараз поступово підтягую прогалини в знаннях з предметів, що виносяться на НМТ/ЗНО.


Домашні улюбленці

  • Першою домашньою тваринкою у моєму житті став хвилястий папужка. Як пам'ятаю через призму часу, ми дуже довго обирали йому ім'я. Врешті-решт назвали просто - Тоша. Зараз йому 10 років, він багато чого пережив разом з нами і продовжує тішити своєю кумедністю:)

А тут він перекусив мій срібний ланцюжок. Він багато шкодить, але я на нього не ображаюся)

  • Другу домашню тваринку ми завели вже під час повномасштабної війни. Це собака Лія, дівчинка породи американський стаффордширський тер'єр. Їй майже 2 роки. Ім'я їй придумала я, відкинувши одну літеру від свого) Вона дуже енергійна, лагідна та майже слухняна дівчинка.


Хобі

Упродовж життя я відвідувала ну дуже багато гуртків та знаходила для себе захоплення самостійно. Ось короткий перелік:

  • танці;
  • спортивна акробатика;
  • вокал;
  • бісероплетіння;
  • настільний теніс;
  • театральний;
  • плавання;
  • ментальна арифметика;
  • гімнастика;
  • pole dance.

Наче нічого не забула) Крім цього малювала, вишивала муліне, стрічками, бісером, робила картини алмазною мозаїкою, а потім захопилася нігтьовою справою.

Прикро, але тепер на мої захоплення просто бракує часу. Можливо, це просто виправдання, але зараз моя увага зосереджується на іншому.


Плани на Steemit

Як я вже казала, мене цікавить історія та право. Думаю, що це буде основною тематикою моїх постів. Сподіваюся, що вам буде цікаво. Намагатимуся писати якомога частіше.


Дякую @bazer за те, що розповів мені про цю чудову платформу та допоміг розпочати. Побачимось, почуємось пізніше. Гарного продовження дня!

Sort:  
Loading...
 last month 

Дуже радий тебе бачити :) Сподіваюсь для тебе це буде цікавою подорожжю і безцінним досвідом❤️

 last month 

Ласкаво просимо! Думаю вам тут сподобається.

настільний теніс;

Свого часу теж займався настільним тенісом, навіть трохи серйозно, але потім поступив до університету і в новому місті не зумів зорганізувати себе ще й для занять спортом.

Не соромтесь порозглядатися у Steemit. Думаю ви тут знайдете ще багато чого для себе цікавого.

Дякую!

Posted using SteemPro Mobile

 last month 

Хо-хо!!! Вітаю, тут у мене ще з Фінляндії мають підключитися - все рекламую-рекламую і STEEMPOWER позичив, чекаю не дочекаюся

 last month 

Потрішки розвиваємо Steemit :) Я долучив 2-х користувачів, а ви скільки?

 last month 

Вітаю! Рада знайомству)

 last month 

Вітаємо!

 last month 

Дуже гарний у вас песик, і папуга теж:)) А от що таке ментальна арифметика?

Дякую! Це різновид швидкого усного рахунку, що працює на основі розвиненої пам'яті та асоціативних рухів (уявна рахівниця). Мені подобалось, коли була меншою. Потім зрозуміла, що від цього мало користі в житті для того, щоб я надалі витрачала на це свій час. Досвід цікавий, але ірраціональний)

Posted using SteemPro Mobile

 last month 

Зрозуміло, а то я вперше таке почула:) Що ж, рахування то не для мене, я навіть цифри місцями плутаю, коли сторінку у книзі шукаю:)

 last month 

Ай, розумниця яка! Стільки захоплень і так цікаво про все розповідаєш) А які милашки - папуга та собака)) Із задоволенням познайомилася! Ласкаво просимо до нашої родини) 🙋🌅🌹🌷🌹

Дякую!☺️

Posted using SteemPro Mobile

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63425.40
ETH 3253.95
USDT 1.00
SBD 3.88