The Diary Game: 17/03/2024 Оновлення і закон підлості

in Ukraine on Steemlast month

Усім привіт👋!

Першу половину дня розповідати вам не буду, заходьте читайте тут.

Якщо коротко, то приїхав до друга на рибалку і після неї зайшов до батьків. Весь прийшов потний (одягнувся як на північний полюс), втомленний, невиспаний, голодний страшне. Батько спав після нічної зміни, мама була на зустрічі у місті, тому було прийнято рішення пожарити омлет з 4-х яєць.

Прийнявши водні процедури, я пішов ліг відпочити поки рушник впитає в себе вологу з волосся. Погортав стіміт і пішов сушити. Пройшло десь хвилин 30 прокинувся батько і поїхав по маму.

Приїхавши, батько пішов жарити шашлик і через незначний проміжок часу був готовий шашлик, поки я лежав ледь знаходячи в собі сили.

З'їв 3 шматки шашлику і я зрозумів, що мені стає потрішечки зле і це перебор. Звісно перебор! 3 рази поїсти за 1.5-2 години часу. Хтось їсть таке за день, а я як з голодного краю))

Прийшов телефон, який я замовляв. Але була проблема... Пошта працює до 19:00, а я в 19:00 тільки приїду додому (у нас в селищі дуже погано їздять маршрутки, особливо по вихідним, тому я їхав робочим) і ось думав, як його зробити. В понеділок не вийде забрати, бо купа справ, а без телефону ніяк (хоче працює, хоче ні).

І тут згадав - брат! Але не все так просто, бо ж переадресувати отримувача по номеру телефону з "олх доставкою" не можна. Ну і я не простий чоловік, я придумав як це обійти.Сказав брату вийти зі свого акаунту у додатку "Нова Пошта" і спробувати зайти на мій.

І стоячи на зупинці о 18:13, до маршрутки лишалось 2 хвилини і брату треба було відбитись від нашої телефонної розмови (потрібен інтернет для перевірки iCloud), бо мобільний інтернет не працює коли ми розмовляємо. І сталось те, чого я боявся - тачпад знову завис (2 часа до від'їзду не виснув взагалі). Я вже їхав у маршрутці забитій людьми і мені дзвонило, а я не міг взяти трубку, а він мені на заздалегідь написаній пошті почав реєструвати iCloud.

Я це все продумав і сказав, щоб він був готовий до таких законів підлості, що телефон може зависнути і я не скажу код. Але опинилось, що він і без цього забрав переконавшись, що iCloud чистий. Якби минулий власник не вийшов з нього, то були б проблеми з користуванням і це був мабуть головний критерій по якому я йому сказав орієнтуватись (звісно при відсутності косметичних недоліків).

Нарешті сенсор телефону заробив після близько 15-ти перезавантажень і він сказав, що все норм і забрав. Я йому дуже подякував і видихнув. І так, дійсно все вийшло, просто по сканеру який є у додатку йому віддали посилку без перевірки паспорту, а говорили, що переадресувати олх доставку не можна 😉. У мене своє переадресування 😁

Далі я вже ближче до 19:00 доїжджав до вокзалу, де мене чекала моя кохана дівчина вже хвилин 10. Дуже сумував за нею, навіть не бачивши її день))) Пішли до мого брата забирати телефон, на щастя він живе 5 хвилин від вокзалу.

Виносе одну посилку і я такий:

А друга де?
Ти ж написав не забирати.
Я написав можеш не перевіряти...

Ну в струнах немає великої необхідності, тому до завтра потерплять.

Відкрили коробку, а там просто телефон без коробки обмотаний в мільйон пупирок і рядом лежав провід. Я був у шоці, бо продавець нічого такого не говорив. Дуже пощастило, що НП не швиряла посилку. Косметично дійсно наче ним і не користувались - ні царапинки, все працювало, зареєструвався і все добре. Потім пішли з дівчиною заносити до мене торби і пішли гуляти.

photo_2024-03-18_00-24-15.jpg

(Це не подряпина, а світло відблискує))

photo_2024-03-18_00-17-57.jpg

Я так задовбався за день, а тут ще й треба було завантажити близько 30 додатків і в кожному зайти в акаунт, на всі мої gmail, налаштування, поки розібрались з цим iCloud... Сам би я не вдуплив, якби не дівчина (я ніяк не розумів, як може бути номер телефону 7 цифр, а виявилось може), то вона мені дуже сильно допомагала.

IOS набагато більше сподобалась, ніж Android. Щось новеньке і більш плавне, функціональне. Найбільш сподобалось Live photo, ну дуже крутецька штука.

Дуже втомився за день, тому буду закруглятись і в люлю 😪 Дякую за прочитання, на все добре! ✨

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFaEGLtXYdY6gs16oo8WKwQJzqzCw7vKi2zfDVzsYLW8bsz81kV4UZrjpuXRNPgRQt7BTABmN1V6PRJBwRpHa1wSPsW6JpnZ9CQ4nVAy38BacKfrjqiE45HXKFLKj1k5c82pTJMukgQemyeT9SNE6x61TQrz66Jw3hgv.png

Sort:  

!upvote 40


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven). Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 160%

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 last month 

Live photo - це там де фото рухаються? В андроїді теж таке є, тільки для власників їхнього фірмового телефону Pixel і ще здається по підписці (платній) Google One, якщо я нічого не плутаю. Цікаво буде почитати далі про досвід переходу на айфон після андроїда).

 last month 

Поки я у захваті, але тут все налаштовувати задовбався) Live Photo - типу фото, а якщо затиснути пальцем, то воно почне рухатись (пару секунд до фотографії і після)

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.
Curated by : @o1eh



 last month 

Дуже дякую @o1eh :)

 last month 

Виглядає як новенький, вітаю вас з покупкою:)

Ох капець, тепер і я собі шашликів хочу:)

 last month 

Дуже дякую! Та й справді, немає навіть подряпин.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63423.51
ETH 3252.70
USDT 1.00
SBD 3.91