Писанина про писанину і музику.

in Ukraine on Steem2 months ago

Усім привіт👋!


Сьогодні прокинувся о 8:45, ну як прокинувся, розплющив очі та приєднався до виховної години 😅

Насправді повноцінно прокинувся я десь о 11, щоб прям піднявся з ліжка. Ранкова гігієна, фірмові лаваши, маккофе, пари - звичайна рутина.

Погода на вулиці просто відстій, дощ, сиро, похмуро.

Почав писати відразу дві пари на завтра, вирішив не йти сьогодні в качалку, а написати пари і здати парочку боргів.

Тому сидячи на парі, я писав одразу 2 лекції) І в мене добре виходило, бо у нас була українська література і ми не багато пишемо + довго обговорюємо.

Після закінчення пар, я знову вже втретє не можу провести виховну годину через орків 🤬

Була сирена, але нам сказали обов'язково приєднатись з безпечного місця.

Оскільки я нікуди не ходжу під час тривоги, то просто приєднався і думав зараз проведемо, а ні. Була поліцейська, яка розповідала нам, як не потрапити у рабство (торгівля людьми) та куди звертатись, якщо в сім'ї домашнє насильство.

На тривогу забили болта, навіть після вчорашнього прильоту по нашому місту... А нашу виховну годину про Тараса Григоровича Шевченка перенесли знову на наступну неділю...

Сів писати практичну роботу по бжд (безпека життєдіяльності), яку ми писали зранку, коли я успішно досипав))
Завтра у нас заміна, то замість третьої пари правознавства у нас буде знову кляте бжд.

Чому кляте? Я писав цю хрінь 2.5 години, коли це потрібно було робити на парі. Не розумію яким чином я мав це написати за пару (1 година 20 хвилин)

photo_2024-03-13_22-50-48.jpg

Криво-косо, але написав. Після написання цієї практичної, я скинув її і хімію, яку я робив до цієї практичної. Як не хочеться навчатись, чому я не можу якось скіпнути цей період життя 😂

Потім згадав, що в мене є й друга гітара, тому вирішив на ній трішки пограти. Вона класична (помилки молодості), тому особо на ній те, що я слухаю і хочу грати не звучить. Струни вже потерті, ржавенькі але змінювати їх лінь, бо ж не граю на ній.

photo_2024-03-13_23-27-24.jpg

Особливо видно на четвертій струні, які вони старі. Купив я її десь у 2021 році, влітку за 2000 грн разом з чохлом. Наліпки - це взагалі окремий розмова, як опинилось був такий період майже у всіх коли ліпили різні наліпки на інструмент. Зараз мене це зовсім не прикалує, то я топлю за чистий інструмент.

photo_2024-03-13_23-27-20.jpg

Якось в майбутньому планую купити електроакустичну гітару, на заміну класичної, а класична буде в мене завжди висіти десь на стіні, як пам'ять. А якщо заглядати ще в майбутнє, то хочу придбати гітарний процессор для великої кількості гітарних ефектів, звукову карту для запису у комп'ютер, синтезатор і ще парочку різних електрогітар різних форм і звукознімачів.

Гітари в мене просто стоять опершись на батарею. Так, звісно я б хотів зробити дірку в стіні і прикрутити туди тримач для гітари, але хто ж мені дасть згоду це робити не в моїй квартирі. А звичайні стійки коштують монетку, а я жмот, тому обходжусь так. Одна в чохлі, а друга так "просто неба".



Звук записаний просто на телефон, тому бережіть вуха)

Це я позавчора вивчаю соло пісні "Paranoid". Вже сьогодні я вмію повне соло, але ще не дуже попадаю в такт, бо там досить грамотно треба піймати паузу, щоб грати його в такт.

Може раптом хто не бачив мій минулий кавер, то тицяйте.

Зараз готую вам цю енергічну пісню, але спочатку повністю звикну до всіх пауз у соло і покажу вам вже повну картину.


Дякую за прочитання, на все добре! 🇺🇦💛💙

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFaEGLtXYdY6gs16oo8WKwQJzqzCw7vKi2zfDVzsYLW8bsz81kV4UZrjpuXRNPgRQt7BTABmN1V6PRJBwRpHa1wSPsW6JpnZ9CQ4nVAy38BacKfrjqiE45HXKFLKj1k5c82pTJMukgQemyeT9SNE6x61TQrz66Jw3hgv.png

Sort:  
 last month 

У мене теж дві гітари, і обидві з наліпками)) проте я думаю може з однієї їх познімати, але думаю вже не перший рік, то може краще вже хай вони там залишаються))

 last month 

О, класно!

Posted using SteemPro Mobile

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63687.39
ETH 3309.68
USDT 1.00
SBD 3.93