🎸 Кавер Nirvana - "Smells Like Teen Spirit" 🎸

in Ukraine on Steem2 months ago

Усім привіт👋!

Сьогодні нарешті дійшли руки записати кавер. Вибрав я останню пісню, яку вчив Nirvana - "Smells Like Teen Spirit "🎸

Не знаю скільки спроб я витратив, але сподіваюсь ви заціните, бо витратив я годину точно просто на запис, не кажучи вже про обробку звуку.

Начебто на Steemit я такого не бачив, тому будемо вважати, що це досить унікальний контент #steemexclusive

Виставте якість на 1080р (сорі за якість, телефону 4 роки))

Трішки зачіпив струну на соло, але сподіваюсь не дуже буде різати вуха 😁 Наступною мабуть буде Black Sabbath - Paranoid, якщо ж це дійсно комусь цікаво.

Сподіваюсь на підтримку і чекаю на ваші враження 😉


45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFaEGLtXYdY6gs16oo8WKwQJzqzCw7vKi2zfDVzsYLW8bsz81kV4UZrjpuXRNPgRQt7BTABmN1V6PRJBwRpHa1wSPsW6JpnZ9CQ4nVAy38BacKfrjqiE45HXKFLKj1k5c82pTJMukgQemyeT9SNE6x61TQrz66Jw3hgv.png

Sort:  
 2 months ago (edited)

Круууть!!! 😀🔥🔥🔥
Дякую за відос! Мене це зарядило енергією! Ранок став ще кращим!)

Дуже крута робота! Ви молодець 😏
Я, як людина що вчиться грати (на своїй укулеле 😆) дуже вражений! Мені б вміти так швидко пальці переставляти...

Чекаю на наступний кавер!

 2 months ago 

Від наступного соло дах зірве)) Дуже дякую 😊

 2 months ago 

Ааааааааа!!!!!!!!!!
Це тупо ВОГОНЬ!!

Ще й одна з моїх улюблених пісень!!!😜😱

 2 months ago 

Дуже дякую 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63247.38
ETH 3242.29
USDT 1.00
SBD 3.90