Флеш-моб "Гарний настрій" - Перший день в Одесі 😄

in Ukraine on Steem2 months ago

IMG_2587.jpeg

Нарешті Одеса! Прокинулись і поснідали оладками, які зробила моя сестра перед тим, як йти на роботу.

Мама вийшла на двір, щоб порозмовляти з усіма близьким, а я з чоловіком сестри знайомились більш ближче.

Потім, виявилось, що він раніше займався з залізом, тож у них вдома є гриф та млинці. Я запропонував так би мовити "потягатися", то ми активно провели час, але це не сама гарна ідея, що треба робити відразу після сніданку)

Саша відвіз нас у парк ім. Марка Твена (раніше ім. Горького), а сам працював в машині у ноутбуці.

IMG_2541.jpeg

IMG_2542.jpeg

IMG_2546.jpeg

IMG_2554.jpeg

На жаль, мабуть погано видно, але там сиділо близько 4-х голубів 🕊️

Місце мені сподобалось, ми з мамою придбали морозива і прогулялися по парку.

Приїхавши додому, я з Сашею робили борщ, я нарізав овочі, а Саша займався готовкою.

Дочекалися Діану з роботи, поїли і поїхали на море!

IMG_2568.jpeg

IMG_2563.jpeg

Вода була крижана і в додаток вітер, вечір, тому вирішили не купатися, а просто намочити ноги і посидіти на березі.

IMG_2569.jpeg

F28BFDB3-7F97-4E14-AB77-981B2B233B66.jpeg

87C07799-F5F2-4C7E-8A70-BCED7965392C.jpeg

8A6B6C03-4C9B-48FA-A506-40C31885145A.jpeg

Потім прогулялись по набережній й вона мені дуже сподобалась своєю атмосферою 🩵

IMG_2565.jpeg

І по набережній дійшли до місця, де був Саша, як і минулого разу працював в машину на ноутбуці.

Завтра плануємо поїхати в центр, погуляємо, посидимо у якомусь закладі, навідаюсь до Діми 👐

Нехай щастить! 🍀

Sort:  
 2 months ago 

Яка ж неймовірна краса! Я теж була в Одесі три роки тому, ще до повномасштабної війни, і мені дуже сподобалося море!))) Але я в парку навіть не побувала...(((

!upvote 15


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven).

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 125%

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

Black_Modern_Personal_LinkedIn_Banner_20240801_181914_0000.jpeg

CONGRATULATIONS!!

Your post has been supported by THE DEC TEAM. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.

CONGRATULATIONS!!

 2 months ago 

Дякую!

 2 months ago 

крижана це скільки?
ти ж наче як недавно дома був))))))))))))))))))

 2 months ago 

14 градусів була вода. Треба читати пости, щоб знати :)

 2 months ago 

я бігло пробіг лиш....ось за два місяці лиш почав викроювати час і для стіміта))
а я в Криму купався в 15 градусній, бо в травні нас туди занесло)))

 2 months ago 

в Одесі також люди купались, але мало й на них дивитись холодно 😄✊

 2 months ago 

загартовуйся))))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61757.03
ETH 2490.84
USDT 1.00
SBD 2.64