Я стала на одного дельфінчика жирнішою🐬 (Orca + 2x Dolphins)

in Ukraine on Steem2 months ago

Wdww7sJOSUGQf8fypOts--4--kwgcn.jpg
AI generated

Привіт!
Помітила, що я стала на вагу одного дельфіна більшою.

Тепер моя Steem Power = понад 60 000 Steem⬇️

Screenshot_20240603_155159_Chrome.jpg

Нормальну картинку згенерувати не вдалося, хоч які текстові запити я робила. Ось, що NightCafe натворило:
Wdww7sJOSUGQf8fypOts--grid.jpg

3Jjh3G8YdAUkaw692H6o--grid.jpg

xmqeKEVmeEQBLOhIgDwY--1--sdam4.jpg

А я ж просила чітко: one orca and two dolphins...

Але нічого страшного, переживемо:) Шукати інший ШІ вже немає смислу, бо у нас стабілізаційне відключення (можливо) аж до 22 години. А телефон сідає. Все як завжди: срака, дупа, функціонування поза зоною комфорту.

Це я просто сьогодні з дому працюю віддалено. І толку з такої праці дуже, дуже мало🫣

Мені нема поки чого написати — натхненного, сильного чи мотивувального. Гребемося, поки гребеться, а далі побачимо. Тепер я боюся і планів, і мрій про майбутнє.

Sort:  
 2 months ago 

Вітаю, Юль! 🎉🐋🐬🐬 Вражаючі цифри!)

Я вже дуже давно не юзаю NightCafe, бісити почав) Якщо треба буде щось згенерувати можеш спробувати Leonardo.AI або ж Getimg.AI , я зараз в них все роблю)

 2 months ago 

Дякую, Андрію🤘✨️
О, запишу собі. Я люблю стабільність: один ШІ і все, а то міняти))) Але спробую, бо в тебе шикарні пости про ШІ!

 2 months ago 

Дякую, Юль 😁

Я люблю стабільність: один ШІ і все, а то міняти)))

Знайомо)) Я ось в цих двох залип, та й краще них поки що не знайшов) Лео крутіший, але там треба трохи досвіду, бо налаштувань, як зірок на небі 😅 А от Getimg значно зручніший у цьому плані, його сильні сторони це фотореалізм, там дуже круті арти виходять)

Wow this is really a huge milestone I must confess. You must have really come a long way to achieve this milestone and for you to get it done, it certainly means you were dedicated all through

 2 months ago 

Thanks!

 2 months ago 

Вітаю . Бажаю ще більшого досягти

 2 months ago 

Дякую, Дашо, і навзаєм!

 2 months ago 

А мені подобаються згенеровані стайки)) Згадалося о це:

IMG_4715.jpeg

IMG_4716.jpeg

IMG_4717.jpeg

 2 months ago 

хаха, прикольний мем)

 2 months ago 

Вітаю! Більше дельфінів хороших і різних😉

 2 months ago 

Дякую)) І китів би у нашу спільноту, китів!))))

 2 months ago 

Вітаю з цим значним досягнення! А тут ніяк до першого дельфіна добратися не можу 😁. А щодо касатки з дельфінами, то мені copilot згенерував цілих 4 цілком адекватних
_2da34dd5-5977-4569-8983-643639433a2c.jpeg
зображення)).

 2 months ago 

Допливете неодмінно!
copilot молодець, краще шарить)

Wow this is really a massive milestone. This is a result of dedication and commitment couple with consistency. You have really been going and going and this is really great to see that you have finally achieve the goal.

 2 months ago 

Thank you. No goal is achieved, I have no goal. it's just a road...

 2 months ago 

Щиро вітаю, сонечко! МОЛОДЕЦЬ! Ростеш, дівчинко!))) А зараз - вперед, все вище та вище по ієрархічних сходах!)))

 2 months ago 

Дякую, Валентиночко дорога, росту трохи)

 2 months ago (edited)

Обожнюю, коли ти звертаєшся до мене "Валентиночко"!))) Відразу на душі стає так дуже тепло і затишно! Дякую тобі, сонечко!

Congratulations 🎉 excellent achievement 60086 steem wowwwwwww
I also have a small achievement 60 steem 😁

 2 months ago 

Here you are some small upvote for that)

Thank you, 👍

 2 months ago 

Юленька, обожнюю дельфінів, чим їх більше – тим краще) Приєднуюсь до привітань і дякую що у нас у співтоваристві є такий дельфін усіх дельфінів! Пливемо за тобою, рівняємось на таких, як ти) Вітаю від щирого серця! ❤️

 2 months ago 

Дякую Вам, Оленько, поки тримаюся на плаву, а там — куди течія занесе)))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67144.34
ETH 3517.40
USDT 1.00
SBD 2.69