You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ukrainian Shopping Game : Ціна на лате, мийку, молоко

in Ukraine on Steem2 years ago

в нас в кафетерії до війни на телеекранах його постійно крутили)))) тепер я зрозуміла чому)))) готували)))

Sort:  
 2 years ago 

Ахаха)) Допомога від братської Британії))
Я обожнював це шоу, особливо моменти коли він жер те, що будь-яка інша людина навіть в руки не взяла б, навіть за гроші 😆

 2 years ago 

він мені теж подобається, такий маскулінний мужик)))) раз я їла суп, а він в джунглях стоїть, стоїть, і хоп - спустив із себе штани, що видно навіть сідниці було, і якусь хрінь, що присосалася, від паху свого відірвав)))))

 2 years ago 

Так, мужичара дуже крутий))

раз я їла суп, а він в джунглях стоїть, стоїть, і хоп - спустив із себе штани, що видно навіть сідниці було, і якусь хрінь, що присосалася, від паху свого відірвав)))))

Ахахах 😆 Мені більш за все запам'яталося коли він будучи в морі на саморобному плоту з гівна і палок, зняв штанці і почав ґвалтувати себе знайденою трубкою))) То була клізма з морською водою, але виглядало і чулося то, саме як зґвалтування самого себе)))

 2 years ago 

Бляха🤣🤣🤣 Я це пошукаю, щоб побачити😄

 2 years ago (edited)

Чувак взагалі без комплексів))

"Думай про Англію" 😆

 2 years ago 

Ахах, бля, що за дич🤣. Оце без комплексів

 2 years ago 

Людина виживає як може))

 2 years ago 

Йоб йогомать, як я ору😅😅🤣🤣 давно такого потішного контенту не бачила😆😆

 2 years ago 

Океанська романтика від Беара 😄😄

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57440.82
ETH 3108.89
USDT 1.00
SBD 2.42