Фіксація аж 2-х рекордів України | Печворк "Босорка"steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 months ago (edited)

Друзі, я знаю, що на Steemit є люди, яких я підбила до участі в печворку — написанні колективного роману про босорку Євдокію. І сьогодні я була на фіксації 2-х рекордів, пов'язаних із цим печворком, тому поділюся зі всіма!

Ось я сфотографувалася з одним із сертифікатів про фіксацію рекорду⬇️
20240607_140531.jpg

Отже, по порядку. 7 червня 2024 року, в приміщенні Міжрегіональної Академії управління персоналом в м. Київ відбулася фіксація двох всеукраїнських літературних рекордів:

  1. найбільша кількість авторів одного роману в стилі печворк – 228 співавторів;
  2. найбільша кількість сторінок твору електронної книги – 2833 сторінки.

Твір «Босорка» у новітньому жанрі «Колективний літературний печворк» отримав визнання Національного реєстру рекордів України, і наразі йде обговорення на рівні експертів щодо номінування твору на світовий рекорд!!! Овва, такого ми не чекали🤪

Письменник Сергій Батура, який організував авторів у цьому проєкті, переконаний, що твір отримає телевізійне, драматургічне і велике літературне життя.

20240607_140310_exported_6609.jpg
Сергій Батура жартує

Партнери рекорду:

  1. віце-президент МАУП Катерина Швець;
  2. видавчиня видавництва «Лілія» - Лілія Стасюк;
  3. сценарист і режисер Сладкевич Антон.

Рецензенти твору:

  1. Членкиня спілки письменників і журналістів України Ольга Бражник;
  2. Докторка філологічних наук, професорка Бикова Тетяна;
  3. Членкиня спілки письменників України Тетяна Грицан-Чонка.

Приємно, що на захід приїхало чимало авторів з усієї України. І головне, всі, хто хотів висловитися, це зробили. Я особисто не висловлювалася, бо дуже поспішала на роботу, а захід і так затягнувся.

Велика команда проєкту проробила гігантську роботу. В цьому також допомогла керівниця Національного реєстру України пані Лана Вєтрова.

Особисто я замовила собі обидва сертифікати, на обидва рекорди. Хочу мати на пам'ять (а чому б і ні?). Сподіваюся, отримаю їх дуже скоро.

А тепер світлини з заходу🤘

IMG_20240608_002802_139.jpg

20240607_124438.jpg

20240607_124427.jpg

20240607_124410.jpg

https://arkush.net/user/11076 – а тут можна знайти весь роман в 3-х томах

Sort:  
 2 months ago 

Класс!) Мені подобається сама ідея: "Півглави написав, а далі ви вже якось без мене..." Метод як раз для мого менталітету.

Поздоровляю з рекордом (правда, не уявляю, хто осилить прочитати ті 2833 сторінки).

Може, якось разом затіємо з нуля якийсь такий сабантуй. І не обов'язково 228 авторів, я думаю 10 (ну, ладно, хай буде 12! :-D) цілком вистачить, щоб ненапряжно осилити роботу, зате ім'я кожного вже не загубиться в легіоні.

  • Роман: "На межі завтрашнього дня".
  • Автор: 11 друзів Юлії :-D
 2 months ago 

Доєднуйся до наступного рекорду!)))
в серпні десь завершення і фіксація: колективна збірка оповідань на тему "Плането, я тут!" (треба розповісти про себе, про якийсь свій досвід долання труднощів. Не хочеш доєднатися?)))

Отут лінк про це: https://t.me/c/2005386803/1131/12049

А що зробити чисто зі Стімцями — от поки не знаю, треба думати) Для друку книжки, наприклад, треба чималі кошти. Потренуймося спершу на "Плането, я тут!" :)

 2 months ago 

Не дає розкрити лінк, пише "Ви не є учасником чату" (мабуть, чат приватний).
А так-то можна щось подібне спробувати.

 2 months ago 

Ану тут спробуй спершу: https://t.me/+hGJSFCaP8FM0NWUy

 2 months ago 

Дякую. Долучився, привітався в розділі "Про себе".
Наступний крок зроблю вже завтра, бо скоро мають вирубити надовго світло (сьогодні наче з 16:00 і аж до опівночі на моїй гілці. Принаймі, так писали в телеграм).

 2 months ago 

Підкажіть як долучитися, щось не можу долучиися до телеграм каналу (

 2 months ago 

Вітаю, класне досягнення, бажаю нових натхнень, вражень, та підкорювання все більших вершин))
Виглядаєте щасливою)))
Тому дуже мило і любо бачити такі приємні світлини.

 2 months ago 

Доєднуйтеся до наступного рекорду!)))
в серпні десь завершення і фіксація: колективна збірка оповідань на тему "Плането, я тут!" (треба розповісти про себе, про якийсь свій досвід долання труднощів. Не хочете доєднатися?)))

 2 months ago 

Привіт, мені приємно, отримати таку пропозицію, але, тема занадто складна для мене, немає того досвіду, який можна було б описати, та й писати про себе, це те, чого я намагаюся уникати.

 2 months ago 

Круто, вітаю
Впевнений, це приємне відчуття бути дотичним до книги рекордів )

 2 months ago 

ще поки нейтральне, радітиму, як у Вікіпедію внесуть))) ну і коли сертифікати поштою отримаю. дякую)))

 2 months ago 

Ого! 😀 Вітаю, Юль!) Світове визнання рекорду не за горами, я впевнений! 🍀

 2 months ago 

Ггг) Там зараз набір на інший рекорд, в серпні десь завершення і фіксація: колективна збірка оповідань на тему "Плането, я тут!" (треба розповісти про себе, про якийсь свій досвід долання труднощів. Не хочеш доєднатися?)))
Я поки не доєдналася, але чому б ні)

 2 months ago 

Там зараз набір на інший рекорд, в серпні десь завершення і фіксація: колективна збірка оповідань на тему "Плането, я тут!" (треба розповісти про себе, про якийсь свій досвід долання труднощів. Не хочеш доєднатися?)))

Цікаво)) Як я розумію, це має бути досить об'ємна розповідь?)

 2 months ago 

Нє, в межах оповідання: 2-3 стор. також може бути :)

 2 months ago 

Супер!!
Побільше таких рекордів !!!!

 2 months ago 

ага, буде в серпні ще один, хочете доєднатися?)

 2 months ago 

Беззаперечно.
я завжди мріяв написати книжку. Розумію, що для однієї людини це дійсно титанічна праця!
а ось наявність таких форматів це супер!!!!
Маю досвід у написанні та трішки виданні наукової юридичної літератури.
що для цього потрібно зробити?!

 2 months ago 

От блін... По ходу я не услідкувала за новинами... А хотіла ж піти((

 2 months ago 

О, я думала, вам трохи не до того, інакше б нагадала( Ви якраз писали, що погіршилося самопочуття...

The writer Serhiy Batura, who organized the authors in this project, is convinced that the work will have a television, dramaturgical and great literary life.

It will really help a long way to get some things done actually

 2 months ago 

Мій респект. Це і мій скоро повинен прийти 😍😍😍

Я вже ууявляю, як він буде шикардосно висіти в мене в кабінеті. Тепер сиджу і думаю, чи піднапрягтись та написати в "Плането, я тут!". По великому рахунку що я втрачаю. Дякую за наводку, вже вдруге.

 2 months ago 

А я спершу дочекаюся сертифікатів, виміряю внутрішню радість, і якщо вона середня чи висока, візьму участь в "Планеті" ))))

 2 months ago 

Цікавий підхід 😅

Я не дуже довіряю внутрішньому індикатору радості, більше спираюсь на холодні розрахунки. А вони говорять, що треба брати участь.

 2 months ago 

Це також правда!)

A big congratulations from this. This is really a huge milestone

 2 months ago 

Thanks!

 2 months ago 

Круто!

 2 months ago 

Thanks )))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 60602.44
ETH 2617.13
USDT 1.00
SBD 2.61