The diary game 29/11/2023

in Ukraine on Steem8 months ago

IMG_1163.jpeg
Та що ж таке! Всі постять гарні фоточки зі снігом, одна я як якесь чучело! Бо нас всю ніч поливало так, що у мене штучне озеро, з кого я вибрала всю воду коли виловлювала моїх рибІВ, щоб переселити їх до акваріуму (бо вони не хотіли ловитись) сьогодні зранку було повне води! І я навіть не можу сказати, що це був якийсь справжній дощ - скоріше ну дууууууже мокрий сніг. Тож поки всі постять гарний сніг - у мене лише якась мокра гідка каша, яку й показувати соромно.

Погода, відповідно, шепоче - позич гроші та випий! Бо дуже холодно. І не від морозу, а саме ось від цієї вогкості.

Але в будинку тепло. Ми з кішкою Феєю наносили топливних брикетів й насолоджуємся живим теплом від грубки. Все ж таки, якщо обирати між дровами та цими брикетами - останні рулять! Закинув й забув, а один пакет (10 кг) може тримати тепло добу.

IMG_1162.jpeg

Гобліни теж не дуже поспішають на вулицю. Вони у мене ніжні) Треба щоб не просто на ліжко, а ще й під ковдру. Я їм коли розповідаю, що є собакси, що живуть у будці, для них це як фільм жахів.
Чого я їм не розповіла, так це те, що завтра на них чекає сюрприз - будемо робити щеплення! Для мене це такий саме треш, як і для них, бо виловити 17 собакс, які починають ховатись щойно побачать шприц - та ще епопея. Але тягнути далі нема куди. На щастя спина сьогодні болить вже менше, тож сподіваюся, що завтра буду в формі. Ну або знов спину зірву, там побачимо.
IMG_1161.jpeg

Sort:  
 8 months ago 

В нас також перейшло у дощ зі снігом та дощ. Погода поки мінлива: то вже зима, то все ще осінь.

 8 months ago 

Та думаю вся зима така й буде з цим глобальним потеплінням

 8 months ago 

А що то за брикети такі? Якесь вугілля пресованне?

 8 months ago 

Ні, це не вугілля. Я так розумію, пресована щепка. Ось таке https://toplivnye-brikety-ruf-cs3221577.prom.ua/ua/?gclid=CjwKCAiApaarBhB7EiwAYiMwqhNifG5Ms42CuMUM_1Oym356Pvtvg87jhOUj-BX6ySZzmH7FLGDn7xoCa0YQAvD_BwE

 8 months ago 

Дякую, було цікаво дізнатись. 😀

 8 months ago 

Ви не одна без фото снігу. С самого ранку також злива була, і весь сніг що вчора був пропав .

 8 months ago 

Капець погода. Тиск стрибає, голова мутна


This is a manual curation from the @tipu Curation Project.
Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

@tipu curate

 8 months ago 

❤️

 8 months ago 

Гарнючі тузякі, передавайте їм привіт 😀
У нас зараз теж під ногами каша, вчора тепло було, все перетворилося у декор для якогось треш фільму 😜

 8 months ago 

Це точно, що декор) реальність така, що все більш нагадує кіно й погода бере у всьому цьому активну участь

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67896.07
ETH 3253.63
USDT 1.00
SBD 2.66