От так сюрприз!

in Ukraine on Steemlast month (edited)

IMG_3843.jpeg

Вітаю, друзі!
Ну що… По ітогам інкубації у мене три ось таких мікрострауса. Жовтенький - це Султан-2 (ну або Султанша, як вийде) й ще два абсолютно чарівних графітових курча. Поки це все. Решта яєць хоча й були 100% запліднені (я особисто дивилась через овоскоп), але ознак життя не подають. Ну, почекаю ще трохи й констатую невдачу. Хоча відверто кількість мене не дуже й турбує, тому що вони мені просто як прикраса для двору.

Проте зранку на мене чекав сюрприз. Практично разом з закладкою в інкубатор на яйця сіла Зефірка. Але тут треба розуміти, що жили вони втрьох: Зефірка (китайська шовкова), Трах-Тибедох (бентам) й старенька руда курочка. Коли Зефірка сіла на яйця, я взагалі нічого не чекала, бо була впевнена, що при такій мешаніні в породах і розмірах про жодні запліднені яйця не йдеться. Ця компанія сформувалась так: руденька курка просто доживає, Траха Тибедоха мені подарували і я просто не змогла відбитись, а оскільки розводити бентамів я не збиралась, то й курочек-бентамів у мене немає, а Зефірку я змушена була відселити від решти китайських, бо її там ображали.

І от сьогодні виходжу я відкривати птахів, у тому числі й Зефірку. До речі - ось вона

IMG_3196.jpeg

И бачу поруч з нею двох абсолютно чарівних курчаток! Трохи більші за фазанят, та й за окрасом дуже схожі! Я аж підстрибнула. Швиденько виловила малих, хоча й булло шкода Зефірку, але, по--перше, вона кинула решту яєць й носилася з-за малими, а, по-друге, я ж була абсолютно впевнена, що нічого не буде, тож й огорожу їм не зробила. Тому най насиджує решту, а потім я возєднаю цю сімейку в вольєрі й буде ненькати своїх курчат скільки душа забажає.

Цікаво, хто все ж такі мати цих малих... якого розміру вони виростуть? Хто батько - це зрозуміло Трах Тибедох. А от хто мати? Ну, подивимось. Думаю, за розміром можна буде здогадатись. Або можна залізти до гнізда й подивитись на скорлупу. О! Мабуть так і зроблю. А поки можна робити ставки, чи то дітки Зефірки чи руденької великої курки 😉

IMG_3842.jpeg

IMG_3841.jpeg

Sort:  
 last month 

Я , як починаю читати про Трах Тибедоха, вже ржу. А малі чудові))

 last month 

Ох, це був один з цих рідких випадків, коли імʼя для пташки не викликало у мене жодних сумнівів 😂

 last month (edited)

Боже мій! Яке диво!!! У мене навіть настрій піднявся! Вітаю тата з гарним ім'ям! Він виправдав його сповна!)) Усміхаюся!! 😂👏👏👏

 last month 

Ох, виправдав - це точно) не очікувала)


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.
Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

@tipu curate

Приємно це бачити. Я вважаю, що інкубаційний період є одним з найкращих, тому що він допомагає уникнути стресу, який насправді не потрібен. Було б не погано спробувати це на практиці.

 last month 

Вау 🤩 Дякую, що зробили відос! Дуже круто!!! 😀 Біленький наче мале грифеня))

Ці курчата дійсно виглядають такими гігантськими. Вони гібридного типу. Вони схожі на котелок, які також іноді виглядають такими великими на вигляд.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68625.09
ETH 3746.53
USDT 1.00
SBD 3.76