Хто молодець й такий весь відповідальний? 😉

in Ukraine on Steem2 months ago

IMG_3642.jpeg

От це я реально пере… лякалась. Ага. Побігла сьогодні до лікаря як зайка.

Все ж такі сучасні клініки це щось, чистенько, затишно, жодних черг.

Швиденько зробила кардіограму, потім трошки почекала, бо приїхала аж на сорок хвилин раніше, но провела час продуктивно - редагувала статтю. Там у них й wi-fi, й пароль на стіночці в рамочці.
IMG_3643.jpeg
Зайшла до лікаря, віддала кардіограму. Ви мені, кажу, скажіть, я завтра не помру? Ні, - посміхається вона.

От тут найскладніше було не сказати: Ну то й добре, я тоді пішла!

Але ніт. Довелося затриматись.

Перший сюрприз - тиск 140/90. Я взагалі-то у цьому не дуже розбираюся, бо ніколи нормально не хворіла, але підозрюю, що це якось дофіга. У мене все життя був 100/60.

Коротше, так, з серцем складнощі є, але більш в межах вікової норми. Ну, звісно, всі ми не молодіємо. Треба буде ще на себе добу таку штуку поносити, яка фіксує серцевий ритм в режимі типа реального часу, здати кучу аналізів (ну може не кучу, але є трохи), щось там перевірити з сосудами й ще один упс - виключити можливість діабету. Це що? Не їсти потім чоколядок? От це я вже точно не переживу…

Але сміх сміхом, а зробити все це треба. Бо мені мій стан зараз от ніфіга не подобається… я планую, як ми після війни в авто подорож по Європі поїдемо, а яка подорож, коли то задишка то слабкість то ще якась фігня. От уж дудки!

IMG_3644.jpeg

Повернулась додому, швиденько закрила птахів, бо вже було десь пів на восьму, і звернула увагу, що моя магнолія, яка зранку ще була в бутонах, розквітла. Хороший знак 😁

IMG_3649.jpeg

Sort:  

!upvote 40


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven). Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 160%

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

TEAM 5

Congratulations! Your post has been upvoted through steemcurator08.

Curated by : @sduttaskitchen
 last month 

Оленька, я пишаюся вами, що ви все ж таки обстежилися) Навіть зітхнула з полегшенням) Тепер собакам не доведеться нікого "відкопувати"))) Одужуйте)) Ви нам потрібні і тут - здорова, весела, гуморна)) Привіт! 🙋🌅А магнолія – диво!

 last month 

Бажаю вилікуватися і мати тиск 120/80, і тоді можна не тільки їхати в подорож по країні, а й летіти у Космос!))) У тебеє і купа супутників- собакс.))) Білка й стрілка є?)))

 last month 

Ой, для мене це просто упс! Я ж все життя була з низьким тиском. Лікар каже, для мого віку це вже нормальна ситуація, але геть незвично. У мене навіть тонометру в будинку ніколи не було...

 last month 

Ясно... А у мене тиск був спочатку 120/80, десь до сорока років, а потім поступово став підвищуватися. А як був гипертонічний криз - тонометр завжди поруч, аби не було біди!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 68797.43
ETH 3730.18
USDT 1.00
SBD 3.76