Contest - "Object of the Week" #61

in Ukraine on Steemlast year

29B49B82-8D4F-4A93-ADDB-329618093B31.jpeg

Вітаю, друзі!

Вирішила теж поділитися своїми прикрасами в конкурсі від @strecoza

Правила тут

Я зараз прикрас майже не ношу, ну просто стиль життя такий: щось ще загубиш, собакси або заховають або з’їдять, а потім будуть мати трабли із животами. Але раніше ходила як ялинка. Але ось це намисто із штучних каменів зі мною вже понад тридцять років. Колись давно, коли вони тільки з’явилися, його подарувала мені мама. Одного разу в метро у мене порвалася нитка і камушки розсипались по фойє. Божечки, як я ревіла! Але люди допомогли мені зібрати більшу частину, хоча кілька звичайно загубилися. Зараз якого використовую в основному для фото, але іноді і ношу, коли є настрій.

Sort:  
 last year 

Дякую за участь


This post was selected for Curación Manual (Manual Curation)

@tipu curate

 last year 

Дуже гарне це намисто із штучних каменів)

 last year 

Дякую)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61775.46
ETH 3455.88
USDT 1.00
SBD 2.52