Color palette: cream flowers Ooops... 🤷‍♀️

in Ukraine on Steem2 years ago

IMG_1242.jpg

Привіт, друзі!
Вирішивши, що в неділю душа вимагає чогось гарного, я вирішила підібрати фотографії до контесту @olesia.
І ось тут трапився упс... Завдання виявилося "із зірочкою". Я маю чимало квітів у саду і досить великий фотобанк моїх фотографій. І тут я зрозуміла, що в мене є трагічний дефіцит кремових квітів! ОК, так просто я не здалася, знайшла таблицю відтінків кремового та почала підбирати фотографії для посту, порівнюючи з нею. Ось що вийшло.

Мені особисто здається, що найвдаліша квітка, яка відповідає завданню контесту - це лілія на першій фотографії. Всі інші квіти або мають "вкраплення" кремового, як лілія на третій фотографії, або є більш менш яскравими його варіаціями.

Ну що ж... Щонайменше завдання наступного садового сезону зрозуміле - збільшити кількість квіточок кремового відтінку 😉

p2.jpg

IMG_1225.jpg

IMG_7597.jpg

IMG_7618.jpg

IMG_0055.jpg

IMG_0184.jpg

IMG_8373.jpg

image.png
pic credit https://lookcolor.ru/belyj/kremovyj-cvet/

Sort:  
 2 years ago 

Скільки краси в одному пості. Дякую за участь 🌈

 2 years ago 

Дякуємо за прекрасний пост!
Рекомендуємо використовувати гіпер посилання.

Приклад:
[Посилання](https://lookcolor.ru/belyj/kremovyj-cvet/)

Результат:
Посилання 🇺🇦

 2 years ago 

Дякую за пораду. Для цього треба робити пост натиснувши "редактор"?

 2 years ago 

В звичайному режимі. Клікабельне слово береться з квадратні дужки, а саме посилання – в круглі

 2 years ago 

Дякую, спробую

Flourishing in the sunshine!🌞🌻

This post was selected for
Curación Manual- Manual Curation

@tipu curate

 2 years ago 

Thank you!

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67083.87
ETH 3502.60
USDT 1.00
SBD 3.13