БояЦЦа, бояЦЦа і ще раз бояЦЦа

in Ukraine on Steem3 months ago

IMG_4555.jpeg

Саме таким був лозунг Щастя (Чичи), коли сьогодні ми приїхали на УЗД в ветклініку. Як ні намагалася я переконати її, що процедура абсолютно безболісна, вона мені не вірила. До клініки довелося нести її на руках, добре, що вона важить всього 20 кг. Потім ми сиділи в приймальній й вона продовжувала старанно боятися.

IMG_4554.jpeg

Зрештою ми зайшли до кабінету лікаря. Точніше, Чича вʼїхала до нього на мені. Під спинку їй поклали спеціальну подушку і вона мала єдине завдання - лежати спокійно. Але тут вирубали світло. Наша пісня гарна нова! Довелось чекати поки запустять генератор й перезавантажиться обладнання. Хоча може це було не так вже й погано, тому що Чича мала можливість переконатися, що ніхто не збирається собачку вбивати і робити з неї рагу.

Нарешті все налагодилося, лікарка по брила Щастю животик, помазала гелем і поступово собакса розслабилася, припинила відчайдушно хапатися за мене лапами і ми практично без проблем зробили УЗД.

Результат виявився краще, ніж я могла очікувати після аналізів. Є вікові зміни і треба лікування та дієта, але так, щоб критично, то ні. Операція поки ще відкладається. Ну і доведеться знов замовляти роял, але цього разу - гепатик. Та ще й консерви, бо по-іншому через пігулки кожен мій день перетвориться на квест, а так я просто записую їх в паштет. Якщо вийде, то наступного вівторка ще здамо аналізи Умці. Вони з Чичею живуть разом і, якщо раптово виявиться, що Умці теж потрібна дієта, мені буде простіше їх обслуговувати. Ох, відчуваю, що скоро собакси будуть мені щоранку подавати вимоги до меню. Знаєте, як в санаторії, коли заповнюєш картку, що ти будеш їсти відповідно до призначеної дієти 😁 Хоча, з іншого боку я рада, що поки що, хоча і є деякі проблеми, нічого критичного ні у кого не виявлено.

IMG_4553.jpeg

Sort:  
 3 months ago 

Нічого собі так 20 кг нести на ручках. Собака в подумках мабудь матюкала вас за те що приїхали до лікарні 😁😁😁😁

 3 months ago 

Ой, це у мене вважається легенька собакса, є кілька за 30-35 кг, от це треш


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.

@tipu curate

 3 months ago 

Доброї ночі, заглянула перед сном до вас і не шкодую...)) Ви вмієте про складне говорити з легкою посмішкою. як доктор-психолог... Разом із собакою переживаю і разом з нею радію, що ви поруч - і все чудово!)) На добраніч вам і вашим улюбленцям)) ,😚🐶🐕🐶🐕🐶🐕!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58493.60
ETH 2468.39
USDT 1.00
SBD 2.41