Бачити життя

in Ukraine on Steem4 months ago

IMG_4358.jpeg

Якось у мене все по-дурному виходить з цих садівництвом, от чесно. Нібито стараюся, щось там саджаю, щось роблю, а так, щоб потім встигнути всім цим насолодитися, якось не виходить.

Колись в дитинстві у мене була книжка братів Грімм і там була казка «Біляночка і Зоряночка». І дуже карна картинка з білими й червоними трояндами, що оплітали весь балкон. Вона мені дуже подобалась й я завжди дуже хотіла такі троянди в своєму садочку.

Щоправда виявилося, що ці повзучі троянди — той ще карієс😁 То їх треба підвʼязувати, то обрізати, то утеплювати. Якийсь з цих пунктів я весь час не встигаю зробити. Ось цього року - не підвʼязала. А вони, незважаючи на те, що восені я так щедро попрацювало сенатором, що друзі почали жартувати, що мені колючі та ріжучі речі до рук давати неможна, розрослися майже до даху.

Але найголовніше, що помітила я те, що вони вже розквітли, абсолютно випадково… Бігаєш- бігаєш цілий день, або працюєш, а подивитися навколо - нема коли.

Але сьогодні пішла такі подивилася. Зʼясувалося, що мої червоні троянди теж вже всі в бутонах, помаранчеві правда на щось поки чекають. Взагалі-то троянди в травні - якось зарано, але зараз все змінюється.
IMG_4360.jpeg

IMG_4359.jpeg

IMG_4357.jpeg

Sort:  
 4 months ago 

Дуже гарні квіти 🙂 Садівництво це важка справа, але краса заряджає! ;)

 4 months ago 

Так, але я продовжую мріяти про сад, що буде сам про себе турбуватися)

!upvote 20


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven). Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 120%

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62817.54
ETH 2573.14
USDT 1.00
SBD 2.74