• Температурні рекорди 😵‍💫🌡️

in Ukraine on Steem3 months ago

Logopit_1721044850085.jpg

Всім привіт 🖐️

Ви як там? Сподіваюсь ще не поплавилися і зберігаєте свою структурну цілісність? 😅

Я люблю літо, але схоже у небесного оператора зламався регулятор потужності, або ж нас просто хочуть вижити звідси. Я типу в нормі, але самопочуття таке, наче я хильнув чогось міцного. Сприйняття оточуючої реальності трохи розфокусоване, а розум працює у загальмованому режимі 🥴
Сьогодні у нас +36 на вулиці і +28 у квартирі. Надворі плавишся від спеки, а вдома від задухи. Врятуватися неможливо, окрім як обкласти себе льодом 😀

Я подумав, що зараз актуально буде згадати температурні рекорди у світі та Україні. Можливо, ми вже близькі до того, аби побити їх 👊

PSX_20240715_085851.jpg

🌍 Найвища на Землі температура повітря зафіксована 10 липня 1913 року у Фернес-Крік (Долина Смерті, Каліфорнія, США) і складає +56,7 °C.
Пфф... хай приїжджають в Україну, Долина Смерті нам не конкурент 😀

🇺🇦 В Україні ж абсолютний максимум був зафіксований 12 серпня 2010 року на метеостанції Луганськ; 2. Стовпчик термометра піднявся тоді до +42,0°С

Здається мені, що пора вже оновити всі ці застарілі рекорди 😀

PSX_20240715_085827.jpg

🌍 За даними супутникового моніторингу абсолютний мінімум був зафіксований в Антарктиді. Це очевидно. В одному з місць на цьому загадковому континенті температура повітря впала до −93,2 °C.
І холодильника не треба 😏

🇺🇦 В Україні ж найнижча зафіксована температура сягалв -41,9°С. Рекорд трапився 8 січня 1935 року на метеостанції Луганськ; 3.

Особисто мені легше переживати спеку, аніж холод. Ненавиджу морози. Звісно, є дуже відчутний дискомфорт коли тебе варять, але це тільки для тіла, свідомість же у спокої. А от холод мене іноді бісить)

Цьогорічне літо б'є рекорди і впевнений, що відніме чимало здоров'я у людей... адже спека просто пекельна. Багатьом дуже важко переживати такі погодні умови, тому не забуваємо більше пити і прикривати голову 😏 Життя дуже крихке і залежить від дрібниць, навіть таких, як зайвий ковток води. Бережіть себе 💪

Прохолодного дня всім 🌊

Logopit_1709538439686.jpg

Sort:  
 3 months ago 

У мене таке враження, що цього року мру тіло так собі вирішило, що воно спеку ігнорує. Зазвичай я погано її переношу, а цього року просто впала у якусь прострацію і просто клепка не працює. Я своїй голові кажу працюй давай вже, а вона така "ну і шо ти мені зробиш?":)))

 3 months ago 

Хахах)) Аналогічно 😅
Дуже чекаю на обіцяне похолодання під кінець місяця, може хоч трохи відпочинемо)

 3 months ago 

Так температурка дає жару 🔥
Та ми здатні витримати все 💪

 3 months ago 

Так температурка дає жару 🔥
Та ми здатні витримати все 💪

Все, окрім зіпсованої курки! 😏😆 Холодильник скоро здохне так само, як і та нещасна, обездолена птиця, що не змогла виконати своє життєве призначення і була драматично віддана темній безодні мого смітника 🙃

 3 months ago 

Померла даремно 😢
Бідна курочка.
Жаль.
😞
Холодильнику передавай щоб тримався.

 3 months ago 

Що ж поробиш 😅
Ок, передам 😁💪

 3 months ago 

Насправді дуже важко переносити цю спеку у поєднанні із надзвичайно високою вологістю. Коли просто спекотно, то ще терпимо. а от коли душно, то мені дуже важко дихати, голова взагалі не варить і не здатна приймати якісь більш-менш адекватні рішення 🙁

 3 months ago 

Коли просто спекотно, то ще терпимо. а от коли душно, то мені дуже важко дихати, голова взагалі не варить

Те саме. Ходжу і дихаю наче астматик. Замість години на пост, тепер виходить дві, а це дзвіночок 😅 Міркувальні процеси взяли відпустку і поїхали у невідомому напрямку)

 3 months ago 

Навіть не знаю що зараз гірше - фізично працювати, коли чхнув і спотів, чи розумова робота, де помилка може дорого коштувати. Я оце вчора кошти відправив на біржу без мемо. Добре, що служба підтримки відреагувала нормально і їх повернули


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.

@tipu curate

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61800.05
ETH 2496.29
USDT 1.00
SBD 2.64