You are viewing a single comment's thread from:

RE: Місто янголів (City of Angels). 1998

in Ukraine on Steem2 days ago

Місто янголів це LA! 😀

Щось реально якось багато Люцика в останній час в наших дописах. Люди можуть подумати, що ми прихильники темних сил, або навіть сектанти 😏😆

а карусель нагадує мені прядільне колесо, з якого символічно та міфологічно починається прядіння нитки матеріального життя.

Ну не знаю...чи дійсно карусель є символом прядіння життя... Я колись так розкрутив на ній друга, що той вилетів і зламав собою молоду берізку... і тоді зовсім не про життя думалося, а про інакше 😆

у Біблії є історія про те, що янголи закохувались у жінок Землі та брали їх в дружини і мали від них потомство.

Я таке наче в фільмах бачив 😀

Цікавий допис, Наташ! 👍
O⁠_⁠o

Sort:  
 2 days ago (edited)

Ну не знаю...чи дійсно карусель є символом прядіння життя... Я колись так розкрутив на ній друга, що той вилетів і зламав собою молоду берізку... і тоді зовсім не про життя думалося, а про інакше 😆

Я короче дивна людина, ну ти знаєш)))
В моєму свтогляді це так.
Якщо цікаво, я бачила як в космос викидується прялка. Ну така як на зображеннях, з прядільним колесом, і тут же бачила як з океану вже типу на землі хвиля викидає круглу бляшанку, жестяну банку яка котиться потім по інерції по піску. Тому я підлаштувала ці налаштування під карусель)))

 2 days ago 

Блін, твої історії мене так розслабляють! Люблю фантастику! А тебе можна найняти щоб розказувала мені такі історії перед сном? Я б ще краще спав!)) Обожнюю цікаві історії перед сном ;)

 2 days ago 

Нідіюсь Локі надивиться історій по телевізору, поділиться зі мною, а я поділюся з тобою)))

А якщо глянути вгору якийсь лис, сидить у темному місці, схожому на утробу, дивиться телевізор, жує попкорн, і п‘є молоко прямо з підведених до нього молочних жил...

 2 days ago 

Нідіюсь Локі надивиться історій по телевізору, поділиться зі мною, а я поділюся з тобою)))

Буду чекати 😏

 2 days ago (edited)

Місто янголів це LA! 😀

Так це так і є))) Ти молодець, що підмчаєш такі речі))

Щось реально якось багато Люцика в останній час в наших дописах. Люди можуть подумати, що ми прихильники темних сил, або навіть сектанти 😏😆

Я от відразу згадала пана люкса, з світлом на аватарі, а не тебе)))
Але @cranium просив гарно себе вести з ним, тому не згадувала його в дописі, а якже руки чесались - не можу передати...

 2 days ago 

Так це так і є))) Ти молодець, що підмчаєш такі речі))

Щебпак! LA я не міг не згадати 😀 Це моє місто-мрія ще з дитинства (я ж кіноман, а там Голівуд все таке 🙂)

 2 days ago 

Ти ж англійську розумієш?
Який переклад слова Голівуд?

 2 days ago 

Ти ж англійську розумієш?
Який переклад слова Голівуд?

Коли знав гірше то думав що Hollywood це святий (праведний) ліс 😆 Але там не HOLY (святий), а HOLLY (падуб) типу деревце-чагарник якийсь, шось таке))

 2 days ago 

Дякую)))
Ліс символ підсвдомості))))
Цікаво, коли згідно з твоїми уявленнями в ній справді живе хтось кого можна назвати святим. )))))))))

 2 days ago 

Цікаво, коли згідно з твоїми уявленнями в ній справді живе хтось кого можна назвати святим. )))))))))

Так, це дійсно дуже цікаво, Наташ 😏😀

 2 days ago 

Тож я зупинюсь на цьому перекладі)))))

 2 days ago 

Мене він теж влаштовує ;)

 2 days ago 

прадуб ?

 2 days ago 

Падуб 😀 Не знаю як по українськи, чесно кажучи)

 2 days ago 

Я такого слова не знаю)))

 2 days ago 

Рослина да і все))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65754.91
ETH 2670.18
USDT 1.00
SBD 2.88