• Щоденник: 3.06.2024 📘

in Ukraine on Steem2 months ago

Logopit_1717401475130.jpg

Привіт всім 🖐️

Вікенд минув на диво легко і навіть без суттєвих складнощів (що трапляється дуже нечасто 😜). Вчора з вечора тільки проблеми зі світлом трохи підпсували життя. За попередні дні я помилково поринув в ілюзію вічного світла і навіть не підготувався до потенційних відключень. Неприємне найчастіше трапляється тоді, коли цього не чекаєш 😅 От вчора саме так і сталося. О десятій годині я опинився в темряві і з майже розрядженими гаджетами (павербанк теж забув зарядити). Спати ще не хотілося, а чимось зайнятий себе треба було, тож я поперся на балкон спостерігати за грозою) У нас вчора була дуже сильна злива з громом та блискавками ⚡ Хотів зловити хоч одну в кадр, але так і не вийшло 😅 Чорт з нею, обійдемося ілюстрацією)

PSX_20240603_104617.jpg

Після кількох десятків хвилин грозової медитації я помітив у небі яскраві промені... це були ті прожектори, які юзають для виявлення Шахедів у нічний період, але тривоги у нас не було, да й хто їх запускатиме в таку погоду... Дивно 🤔

На якийсь час гроза трохи полегшила життя, стало свіжіше. Починаючи з п'ятниці у нас стоїть жахлива духота. Відчуваю себе бедуїном у Сахарі) І сьогодні аналогічні справи, сонце палить з самого ранку ☀️
Колись давно у такі дні я ходив з друзями на озеро, де ми рятувалися від спеки та гарно проводили час. Зараз би не пішов, немає настрою розважатися)

PSX_20240603_104540.jpg

PSX_20240603_104710.jpg

Піду я краще готуватися до відключень, бо ще не все зарядив. Відсьогодні у нас введений графік +4 -2. Старі "добрі" часи повернулися 😅 Ще веселіше стане коли введуть -4 +2, що цілком можливо у найближчий час. Радує тільки те, що зараз довгий світловий день)

Бажаю всім вдалого тижня, друзі 🍀

Logopit_1709538439686.jpg

Sort:  
 2 months ago 

Thank you)

 2 months ago 

У нас теж душно, хоч й дощі. Прям капець(
Фотки бомбезні 😍
А світла у нас теж немає. Але у мене вже рефлекс, як у собаки Павлова, я все зарядила, ак почалася негода, бо у нас й до війни зі світлом як негода - так проблема.

 2 months ago 

Дякую :)
Ну от і я вже починаю прилаштовуватися до нових обставин 😅

 2 months ago 

А я увійшла в блекаут просто як по олії, мій мозок навпаки сприймає його як дисциплінування і навіть радіє, коли світло зникає... От такої))

 2 months ago 

Відсипте і мені трохи цієї навички, будь ласка))

 2 months ago 

Це треба мати аутичну дупцю))

 2 months ago 

Привіт Андрій! У нас теж задуха, навіть мої антени на голові в'януть... Сиджу за столиком п'ю мінеральну воду, а потім вмиваюся нею) Допомагає трохи літній душ під небом... Заряджаюсь космосом) Хорошого тобі дня, настрою, погоди в душі та навколо! 🙋🌅🙏

 2 months ago 

Привіт, Олю ;)
Вода зараз це спаситель номер один! 😅

Дякую! Як завжди, навзаєм! 🙂🍀

 2 months ago 

🙋🌅☀️💐


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.
Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

@tipu curate

 2 months ago 

Thanks)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66930.79
ETH 3268.09
USDT 1.00
SBD 2.64