You are viewing a single comment's thread from:

RE: • TОП 5 Українських постів | Відбір 💌

in Ukraine on Steemlast month

Привіііт ;) Все норм, дякую за турботу))
Інет трохи дістає, але вже краще. Комент твій апнув от, а на відповіді заглух знову 😅

Як там сама?)

Sort:  
 last month 

Я бачила. Думаю ну капець, що то може значити))
Не відповів нічого …
Писав ще такі прогнози … не оптимістичні 🤨
Рада , що все нормально.
Це ж хороша відповідь коли нормально ? ))
Я завжди стараюся щоб все було добре)
Звісно є ситуації в яких це складно.
Але, я стараюся 😂😅

 last month 

Я бачила. Думаю ну капець, що то може значити))
Не відповів нічого …

Хаха)) Та я ж не міг не відповісти 😁

Це ж хороша відповідь коли нормально ? ))
Я завжди стараюся щоб все було добре)

Звісно хороша!) Я так само. Та і взагалі я 99% свого часу перебуваю у легкому позитивному настрої і лише зрідка буває що трохи випадаю, але швидко відновлююся ;)

Я завжди стараюся щоб все було добре)
Звісно є ситуації в яких це складно.
Але, я стараюся 😂😅

Дорогу осилить той, хто йде! Ти молодець! Це дуже крута особливість!)

 last month 

Ось це просто супер -

Дорогу осилить той, хто йде!!!!

Великий палець в гору 👍🏻

Дякую 🤩 ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64261.31
ETH 2787.80
USDT 1.00
SBD 2.66