• TОП 5 Українських постів | Відбір 💌

in Ukraine on Steem10 days ago

Logopit_1709570639114.jpg

Всім привіт 🖐️

Що ж, з буднями майже покінчено! Йдемо на вихідні та відновлюємося для майбутніх подвигів на наступному тижні 💪😉
Бажаю всім мирного та приємного вікенду, друзі 🍀

Не забуваємо, що п'ятниця - це день для нашого традиційного відбору до п'ятірки найцікавіших дописів українців спільноти Ukraine on Steem, які в неділю будуть оголошені у пості «ТОП 5» від нашого кураторського акаунту 🎉

Logopit_1709571767509.jpg

Запрошую всіх наших активних авторів долучитися до відбору! 😏

Нагадаю, що активні та неактивні українці (люди, що довго не постили і не проявляли жодної активності) відмічені відповідними кольоровими символами:

🟢 - Активний
🔴 - Неактивний

СтатусАкаунт
🟢@olesia
🟢@antorv
🟢@andrea.boji
🟢@strecoza
🔴@andrewwhite
🔴@minecrafter
🟢@yetaras
🔴@nesmeliy
🔴@alexkuper
🟢@inber
🟢@vict0r
🟢@anastasiarati
🔴@olesptasha
🟢@bazer
🟢@iamjulia
🔴@makcl
🟢@linux911
🟢@luxalok
🔴@yakubenko
🟢@sergeyk
🟢@diselex
🟢@diodao
🔴@btctop1
🔴@alexan1
🔴@media-ukraine
🟢@mariam.dariam
🟢@o1eh
🔴@batishta
🔴@rikarivka
🔴@suhano
🟢@zaria56
🟢@darina14
🔴@grozav
🟢@nastena09
🟢@animal-shelter
🟢@tinochka2
🔴@tykhon
🟢@ir3k
🟢@cranium
🔴@vngrd
🔴@renault12
🟢@vlas-ir-a
🟢@golden-rain
🔴@gmenka
🔴@gor671
🔴@rosy440
🔴@koleso

Logopit_1709571426043.jpg

📌 В період з п'ятниці і до неділі ви обираєте найкращі (на вашу особисту думку) дописи наших авторів і ділитеся посиланнями до них у коментарях під цим дописом.
📌 Кожен/кожна може обрати лише один найкращий на його/її думку пост. (Розміщувати посилання на свій допис, звісно, не можна).
📌 У неділю ми підбиваємо підсумки голосування і публікуємо ТОП 5 з переможцями конкурсу, учасників якого, сподіваємося, буде винагороджено щедрим голосом @steemcurator01, @steemcurator02, за що йому/їй велика подяка від нашої спільноти 💙🤝

Logopit_1709538439686.jpg

Sort:  
 10 days ago 
 10 days ago 

Ооо, дякую знов дивіденти капають😅 Я таки мудра людина, що тебе затягнув на steemit. Тільки закінчив пост, там до мене такі гості приходили ... Думаю ти оліхтарієш не менше мене

 10 days ago 

О, добре що попередив, що ж зробити щоб не дуже оліхтаріти….
😅😅
Йду читати.

 10 days ago 

не вийде. Там вміло розсавлені тенета цікавості, торкнувшись частинкою свого тіла застрягаєш на довгий час...

 10 days ago 

😂
Ні, я втекла.
Лякає мене магія.
Боюсь ліхтарі злетять з системи.

 10 days ago 

Ліхтарі не страшно, аби не дах "тронувся" з місця 😅😅😅

 10 days ago 

А куди йому їхати? Там надійна черепиця.
😂

 9 days ago 

Дякую) Прийнято 💌

 7 days ago 

Привіт. Все гаразд ? Щось тебе давно не має ?

 7 days ago 

Привіііт ;) Все норм, дякую за турботу))
Інет трохи дістає, але вже краще. Комент твій апнув от, а на відповіді заглух знову 😅

Як там сама?)

 7 days ago 

Я бачила. Думаю ну капець, що то може значити))
Не відповів нічого …
Писав ще такі прогнози … не оптимістичні 🤨
Рада , що все нормально.
Це ж хороша відповідь коли нормально ? ))
Я завжди стараюся щоб все було добре)
Звісно є ситуації в яких це складно.
Але, я стараюся 😂😅

 7 days ago 

Я бачила. Думаю ну капець, що то може значити))
Не відповів нічого …

Хаха)) Та я ж не міг не відповісти 😁

Це ж хороша відповідь коли нормально ? ))
Я завжди стараюся щоб все було добре)

Звісно хороша!) Я так само. Та і взагалі я 99% свого часу перебуваю у легкому позитивному настрої і лише зрідка буває що трохи випадаю, але швидко відновлююся ;)

Я завжди стараюся щоб все було добре)
Звісно є ситуації в яких це складно.
Але, я стараюся 😂😅

Дорогу осилить той, хто йде! Ти молодець! Це дуже крута особливість!)

 7 days ago 

Ось це просто супер -

Дорогу осилить той, хто йде!!!!

Великий палець в гору 👍🏻

Дякую 🤩 ☺️

 10 days ago 

На цьому тижні прямо таки розриваюсь... І в Олега пречудовий пост, що допоміг мені нормально працювати з вай-фай

І трікстери точно варті згадки. Все ж таки трікстери, анвряд чи хто крім мене додасть цей дивовижний пост -

https://steemit.com/hive-145157/@diodao/triksteri-v-tvorchosti

 9 days ago 

Дякую ;)
Прийнято 💌

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67108.48
ETH 3477.28
USDT 1.00
SBD 2.72