You are viewing a single comment's thread from:

RE: Трикутник Карпмана

in Ukraine on Steem4 months ago

Ох, співчуваю...

Дякую, Юль) Це вже в минулому

Я через це все і сама влізла була в стосунки, де мала власного агресора, і була жертвою (мабуть, надивилася, що стан жертви – це норм, раз батько терпить).

Добре, що ти вчасно вийшла з цього і не потрапила у багаторічні кандали страждань, як це часто буває... Поганих людей треба відсікати, як би важко це не було. А от з рідними я не знаю як вчиняти... інколи можна якось достукатися і людина змінюється, а в іншому випадку, мабуть, тільки розлучення.
Мої теж хотіли розлучатися (багато років), але до цього так і не дійшло

Sort:  
 4 months ago 

Я дуже хочу, щоб збулася мрія мого тата: щоб у всіх все було добре :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64168.93
ETH 2768.21
USDT 1.00
SBD 2.72