You are viewing a single comment's thread from:

RE: Великий конкурс "вільного письма"

in Ukraine on Steem7 months ago

Привіт, Олю 🙂🖐️
Гарно вийшло! У меня б за півгодини був тільки випадковий набір не пов'язаних між собою слів))
Чудових вихідних тобі 🍀

Sort:  
 7 months ago 

Привіт, Андрюше, я ж холерик - та й усе життя працювала зі словом - філолог) Щодня прокидаюся з віршами... Але не завжди є час їх опублікувати... Коли я з кимось знайомлюся, ніколи немає проблем про що говорити. ..А з друзями у мене є про що помовчати) Ще в мене проблема тиші, я ж не у себе вдома, а тут люблять цілими днями включати ТБ на всю гучність ... Ось і довелося дочекатися моменту, що всі заснули раніше, ніж звичайно. ..і я швидко, поки є зарядки трохи - вирішила поговорити чи то сама з собою, чи то з кимось ... Спеціально не готувалася)) Все на ходу)) Голь на вигадку хитра)) Рада тобі! Я й у віршах про тебе згадала)) Ти здогадався? ✋ 🐬))

 7 months ago 

Я й у віршах про тебе згадала)) Ти здогадався? ✋ 🐬))

Бачив звісно, і я не тільки про згадування мого ім'я 😁 Дякую, Олю! Навзаєм! ;)

та й усе життя працювала зі словом - філолог)

Ого, це круто!)) А ось мені іноді треба натхнення щоб оформити свої думки та ідеї в слова, інакше це буде вінегрет 😜😄

тут люблять цілими днями включати ТБ

Я, як і твої гучні родичі (😁), теж люблю коли щось звучить на фоні)) Але звісно не на всю гучність 😜

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56769.47
ETH 2402.64
USDT 1.00
SBD 2.30