You are viewing a single comment's thread from:

RE: Добре, коли ми разом...

in Ukraine on Steemlast year

Доброго дня :)
Неймовірно гарні квіти! Дуже красиво!)
У Вас чудова сімья 🙂 Сходи якраз дуже крутий варіант для фоток :)

Sort:  
 last year 

Добрий вечір, Андрійко)
Як же я завжди радію вашим добрим відгукам, вашій увазі))
Так, у мене прекрасна рідня... Нас було багато в Маріуполі, а зараз по всьому світу)) Коли я залишилася сама - після раптової смерті чоловіка і трохи пізніше - сина, родичі і спали в мене, і дбали, допомагали, дзвонили, приходили, щоб я не відчувала себе самотньою)
Ось як ви зараз - майже родич на стиміте)) Дякую за це) 🍓🍓🍓

 last year 

Дякую за такі слова 😁🍀 Навзаєм! 😏
Чудово коли є настільки добрі та дбайливі родичі, у Вас справді суперська сім'я 😀👍

 last year 

☀️ 🏡 🌲 Дякую))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68062.15
ETH 2637.96
USDT 1.00
SBD 2.70