• Конкурс "Вид з мого вікна" #30 🏡

in Ukraine on Steemlast year

Logopit_1685520488767.jpg

Привіт, друзі ✌️

Вже майже традиційно знову беру участь у нашому чудовому конкурсі від @strecoza - "Вид з мого вікна". До якого закликаю доєднатися й всіх вас, бо хіба є щось простіше для легкого та прикольного посту?! Тим паче в цю літню пору природа дуже щедра на кольори та контрасти 😏 А це.. те що треба для яскравих фоток! :)

Як надумаєте, то деталі можна дізнатися ТУТ 👈



Ну що ж, почнемо дивитися на мої види, які залишилися практично такими ж, як і були 😁
Звісно, я не можу робити одні й ті самі фото, да і вікна у мене вже закінчуються, тому на допомогу прийшла зміна ракурсів 😆 Що поробиш, хочеш написати пост - вмій крутитися!))

Фотки робив ще раннім ранком. Якраз у цей період сонце найбільш яскраво заливає наш двір своїми теплими літніми променями 🌞

IMG_20230531_092333_HDR.jpg

На вулиці сьогодні, як і в минулі дні, стоїть прекрасна сонячна погода. Зелені, здається, стало ще більше!)
Такі от у нас джунглі у дворі 🌿

IMG_20230531_092335_HDR.jpg

IMG_20230531_092339_HDR.jpg

Хотів ще пофоткати пухнасті хмаринки на блакитному фоні неба, але закон Мерфі ніхто не відміняв, тому мої світлі надії швидко розбилися об зрадницьку дулю Всесвіту 🤨
От коли не треба, тоді тих хмаринок як крихт у моїй клавіатурі... Вищі сили люблять поржати над людьми 😏

До речі, останніми днями чую багато чуток щодо можливих вимкнень світла (знову!!!?) у другій половині літа. Я вже й забув, як воно.. шниряти у темряві. На щастя, світловий день дуже довгий влітку. А от зі зберіганням харчів була б повна дупа, хіба що на один раз готувати.
Але сподіваюсь, що все це страшилки і моїм майбутнім пельменям не загрожує швидка та смердюча смерть))

На цьому все.

Чудового всім дня, народ 🌞

Logopit_1673453821739~2.png

Sort:  

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 last year 

THANKS 🙃

 last year 

Вищі сили люблять поржати над людьми 😏

Ось i я зараз "ржунемагу")))
Який чудовий допис, який чудовий вид з вікна, вірніше вигляд знизу на вікна)) Як у пісеньці з мультика: "Який чудовий день, який чудовий пень, який чудовий я і пісенька моя")) Шучу))
Дякую за гарний настрій))) ☀️ ☀️ ☀️

 last year 

😀😀
Радий, що Вам сподобалося!) Не міг не додати гумору, він з мене так і пре 😁

 last year 

I з мене теж))) ☀️ 🤴

 last year 

Це чудово! 😀

!upvote 40


This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven. Your post was promoted on Twitter by the account josluds

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 160%

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63498.69
ETH 2645.91
USDT 1.00
SBD 2.80