• Про кіно: Новинки 2024 🎥

in Ukraine on Steemlast month

Logopit_1726128961907.jpg

Привіт всім ✌️

Думав сьогодні написати допис про Вуді Гаррельсона, але знайшов кілька прикольних майбутніх прем'єр, тому план трохи змінився... але відмовлятися від своєї задумки не дуже хочеться, тому зроблю два в одному: поділюся трійкою моїх улюблених мувіків з Вуді і також розкажу про цікаві новинки, що потрапили мені на очі. Якось так ;)

У фільмографії Вуді Гаррельсона нереальна кількість стрічок, частину з яких я навіть ніколи не бачив... в більш сучасному кіно його обличчя часто можна побачити на ролях другого плану, але завдяки таланту та харизмі актора вони ще дуже недовго залишаються у пам'яті... хоча головних ролей у Вуді теж вистачає.
Особисто мені дуже подобаються ось ці фільми (не враховуючи «Королі боулінгу»:

🎬 «Людина з Торонто»
(The Man from Toronto, 2022) — дуже крутий та кумедний бойовичок де Вуді відіграв разом з Кевіном Хартом.

🎬 «Вітаємо у Зомбіленді»
(Zombieland, 2009) — комедійний жахастик, що є своєрідною пародією на відомі фільми про апокаліпсис та зомбаків.

🎬 «Природжені вбивці»
(Natural Born Killers, 1994) — мелодраматичний трилер про пару закоханих мокрушників. Фільм заснований на подіях, що відбулися в 1950х роках за участю Чарлі Старквезера і Керіл Енн Фугейт.

Ну от і все. Не буду довго розписувати, інакше пост стане занадто важким)

А тепер до новинок!

Починаємо! 🎉

Logopit_1709554916190.png

«Їжак Сонік 3»

Оригінальна назваSonic the Hedgehog 3
Рік2024
Жанрпригоди, сімейний, комедія
У ролях⭐ Джим Керрі ⭐ Джеймс Марсден ⭐ Тіка Самптер
Прем'єра26 грудня 2024

Першим у нас буде пригодницький науково-фантастичний комедійний гостросюжетний фільм, що заснований на серії відеоігор Sonic the Hedgehog від компанії Sega і є продовженням стрічки «Їжак Сонік 2» (2022).

Подивився я трейлер і провалився в ностальгію. Пам'ятаю часи коли малим бігав до приставочного клубу (тоді ще навіть комп'ютерних не було 😆) платив 50 коп і півгодини грав у Соніка чи Мортал комбат :)

Logopit_1709554916190.png

«Вовкулака»

Оригінальна назваWolf Man
Рік2024
Жанргорор
У ролях⭐ Крістофер Ебботт ⭐ Джулія Гарнер
Прем'єра16 січня 2025

Люблю песиків, але не таких 😄

Blumhouse Productions зовсім недавно представила ось цей перший тизер до нового та багатообіцяючого горору про вовкулаку, що є своєрідним перезапуском культового горору 1941 року.

Трейлер викликав у мене асоціації з фільмом «Ненаситний» («Antlers» 2021) який я нещодавно дивився. Чомусь так...

За сюжетом, чолов'яга на ім'я Блейк разом з дружиною та дочкою їдуть провітритися до заміського будинку, який він отримав у спадок після таємничого зникненням свого батька.
Одразу ж починаються проблеми... на сім'ю нападає якась невидима потвора, після чого вони замикаються у будинку, але біда не приходить одна)... З настанням ночі Блейк перетворюється у якусь невідому хрінь (і я навіть не про алкаша 😆).
Буде стрьомно 😈

Logopit_1709554916190.png

«Субстанція»

Оригінальна назваThe Substance
Рік2024
Жанрбоді-горор
У ролях⭐ Демі Мур ⭐ Марґарет Кволлі ⭐ Денніс Квейд
Прем'єражовтень 2024

Завершимо ж феміністським мувіком у жанрі боді-горора, що зрежисований і написаний Коралі Фаржою.

Фільм розкаже про 50-річну «оскароносну» акторку Елізабет Спаркл, що підробляє ведучою фітнес-шоу. До жінки доходять неприємні чутки, що її має замінити на посаді гарніша та молодша дівчина, через що та впадає у депресію.
Елізабет дізнається про один специфічний препарат для реплікації клітин, що якби має перетворити тебе у найкращу версію себе. Після його прийому... з'являється нова дівчина на ім'я Сью, що має вигляд молодої Елізабет. Все йде круто, доки ця Сью не починає витісняти з себе особистість своєї господарки.

У цього мувіка дуже багато крутих відгуків від кінокритиків, які також заявили, що образ зірки фітнес-шоу є «роллю всього життя» для Демі Мур)
Мабуть, це точно не з пальця висмоктано і актора дійсно постаралася на славу!

Цікаво! Я б глянув 😀


На сьогодні це все. Буду завершувати з писаниною і потроху налаштовуватися на вікенд 🏖️😜

Чудового дня всім, народ 🍀

Logopit_1709538439686.jpg

Sort:  
 last month 

Останній зацікавив.
Навіть дуже.

На сьогодні це все. Буду завершувати з писаниною і потроху налаштовуватися на вікенд 🏖️😜

Я памʼятаю в тебе в літку жовтіло листя )))
Тепер наступило літо 🏖️😜??)

 last month 

Останній зацікавив.
Навіть дуже.

І мене ;)
Привіт, Наташ ✨

Я памʼятаю в тебе в літку жовтіло листя )))
Тепер наступило літо 🏖️😜??)

Не треба сміятися з людини що загубилася у просторі 😆 айайай!))

 last month 

Не треба сміятися з людини що загубилася у просторі 😆 айайай!))

Ніхто не сміється 🤭
Я переживаю за тебе, щоб ти, не заблукав у інший часовий вимір.
Все ж хочеться щоб ти залишився з нами в одній реальності :)

 last month 

Я переживаю за тебе, щоб ти, не заблукав у інший часовий вимір.
Все ж хочеться щоб ти залишився з нами в одній реальності :)

Обов'язково залишуся! Є деякі речі що тримають мене в цьому вимірі, тому бажання покидати його зовсім немає))

 last month 

Все ж буду час від часу перевіряти наскільки ви відхиляєтесь від нашої часової лінії Андрюша 🤭😉

 last month 

Все ж буду час від часу перевіряти наскільки ви відхиляєтесь від нашої часової лінії Андрюша

Добре)) А яким чином? 🙂

 last month 

Перепитувати який у вас зараз сезон року, як мінімум ;)
🌱

 last month 

Перепитувати який у вас зараз сезон року, як мінімум ;)

Хаха добре) Домовилися 🙃

 last month 

THANKS ;)

Ця публікація була підтримана командою 7 через @philhughes. Наша команда підтримує вміст, який додає спільноті.

image.png

 last month 

Thank you so much! Appreciate it 💙

 last month 

Теж все би переглянула, головне не забути )

 last month 

Теж все би переглянула, головне не забути )

Я нагадаю в майбутніх дописах 😁 Я б останні два хотів глянути)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67773.53
ETH 2617.28
USDT 1.00
SBD 2.71